Tips surfplatta och app som mobil gps/plotter - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips surfplatta och app som mobil gps/plotter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
    Jag dubblerar Elite Ti till en iPad Pro 12.9 tum, ljusstyrkan är det inget fel på tycker jag däremot blir det smärtsamt tydligt hur lågupplöst lodet är på den skärmen, lite som ett tv-spel från 1985.
    Hoppas nu att det är 5 eller 7´s lod du använder och inte säg ett 16.
    Jag har ju helt novis med lod dock. Men med skärmen så bör du kunna anpassa inställningarna så det ser bättre ut. Tycker mig har läst att lod är nåt på 800*600 i upplösning. Skickar du det till en med större upplösning blir det självklart sämre.

    Kommentera


    • #12
      Elite Ti 9 med upplösningen 800 x 480..jämförbart med VGA standarden från 1987.

      Kommentera


      • #13
        Har någon provat den nya PRO varianten av Eniro på sjön som man abonnerar på funkar den i praktiken och finns de grundfunktioner som man behöver så det är värt de pengar den kostar?

        Tänkte köra den på en Samsung lur när jag inte orkar koppla stora plottern när jag ska ut i hemmavattnen så ingen avancerad navigering med denna.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
          Har någon provat den nya PRO varianten av Eniro på sjön som man abonnerar på funkar den i praktiken och finns de grundfunktioner som man behöver så det är värt de pengar den kostar?

          Tänkte köra den på en Samsung lur när jag inte orkar koppla stora plottern när jag ska ut i hemmavattnen så ingen avancerad navigering med denna.
          Har du rootat din lur? Isåfall fungerar inte appen by default. Däremot kan du använda xposed rootcloak för access. Noterade också att Luckypatcher kan patcha till pro också. Så kan du testa först. Och är det något att ha, kan du köpa.

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av Coffe81 Visa inlägg

            Har du rootat din lur? Isåfall fungerar inte appen by default. Däremot kan du använda xposed rootcloak för access. Noterade också att Luckypatcher kan patcha till pro också. Så kan du testa först. Och är det något att ha, kan du köpa.
            NIX inte rootat så den ska funka som den är, kör gratisversionen nu och den fixar ju en del men inte nog tycker jag så bara nyfiken på om den är värd pengarna även om det inte var någon jättesumma men iaf ;-)

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
            2 svar
            2 478 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TomHiddleston  
            Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
            24 svar
            3 813 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg uffe62
            av uffe62
             
            Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
            39 svar
            5 614 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg OGRudan
            av OGRudan
             
            Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
            468 svar
            107 621 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Julle68
            av Julle68
             
            Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
            3 545 svar
            228 155 visningar
            12 gillar
            Senaste inlägg Wilier75  
            Arbetar...
            X