Black Friday 2017 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black Friday 2017

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• stahre87
    replied
    Man undrar vad leech har för marginaler och vad tillverkning/importen kostar när dom säljer glasögon som tidigare kostat 1300, och nu säljs för 300kr

Lämna en kommentar:

• Cosmoz 08
    replied
    Leech har en del riktigt bra priser
    Top value polarised and protective glasses. For activities on and around the water. Leechstore.Com. - official leech eyewear store.

Lämna en kommentar:

• Topgun
    replied
    Här i Uppsala skyltar MÅ fiske med ett fåtal/enstaka varor bla Calcutta 301d för låga 1025kr.
    Tyvärr har dom ingen webshop.

Lämna en kommentar:

• Uffe5
    replied
    Sportfiskegiganten har exakt samma prylar de alltid haft i sin outlet. Ingen skillnad på pris vad jag kan se!

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Intropris skryter med bra rabatter. Men på hemsidan så or deras "black Friday erbjudanden" priser på produkter som är billigare i andra butiker, utan BF rabatter...

Lämna en kommentar:

• sundsten
    replied
    Tyvärr måste man ha en egen databas i sitt huvud med vad saker och ting "brukar" kosta. Nästa bara då man kan avgöra om det verkligen är ett bra pris eller inte. Försöker hoppa runt och kolla på saker lite nu och då för att se om något klipp dyker upp.

Lämna en kommentar:

• Cosmoz 08
    replied
    Söders kommer ha 10-30% med undantag för marinelektronik , Ursuit & Simms

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    Bra att ni lyfta denna fuskprissättning här! Ser ju inte bra ut för vissa handlare. Jag iaf kommer ihåg och gillar inte att bli lurad. Det påverkar definitift hos vem jag handlar i framtiden
    Jag tänker på samma sak ska jag säga. Sådana som hela tiden fuskrear ut saker undviker jag helt enkelt.
    50% rea från "ordinarie" priser kan ju innebära att det är samma pris som de haft i ett år, eller någon liten hundring billigare.

Har man inte koll på sakerna så kan man få för sig att man gör ett klipp. Därför undviker jag spontanköp för man måste hålla koll på prisernas utveckling helt enkelt.

Historiken på prisjakt är bra för detta. Då får man en viss koll på hur mycket rea det faktiskt är.

Lämna en kommentar:

• Utter
    replied
    Bra att ni lyfta denna fuskprissättning här! Ser ju inte bra ut för vissa handlare. Jag iaf kommer ihåg och gillar inte att bli lurad. Det påverkar definitift hos vem jag handlar i framtiden

Lämna en kommentar:

• Uffe5
    replied
    Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
    Sporting ska ha feta erbjudanden , hoppas det är bättre än detta .
    Tycker spöt har alltid sålts för ca 1000 kr iallafall hos Söders
    [ATTACH=CONFIG]97751[/ATTACH]
    Köpte det där spöt för 799:- på söders för 1.5månad sen haha.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
24 svar
2 374 visningar
0 gillar
Senaste inlägg lsjonsson  
Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13