fiskebutiker! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskebutiker!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiskebutiker!

har nu beställt från flera av landets största fiskebutiker o det är samma visa hos alla!tyvärr har vi inte allt du beställt hemma kan du tänka dej att göra om beställningen eller ta något annat??varför sätter man upp saker på webshopen om man ej har grejerna hemma??kan säga att det inte rör sig om pop up tackle..har sett dem fått mycket skit på sista tiden och dem jag nu beställt av skulle va såå bra.not!
    UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
    minken.bloggsida.se/

I know! Its enough to drive you up the wall! I now always ring first. its hopeless ordering from websites! Mind you a saving grace for a shop in Malmö they get back to you fast to tell you, "We dont have what you want"!

/William

PS. Soon we will have on the thread DL telling us its not there fult you have to understand bla bla! Theres no excuse for crap web shops in this day and age!
    I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.

- John Gierach

Kommentera

Both Willys and Lundgrens have very nice web shops! That don’t waste staff or customer time.

/William
      I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.

- John Gierach

Kommentera

Jag har noterat att en del webshoppar har börjat med att visa hur mycket dom har i lager av varorna och får hoppas dom andra tar efter. Skapligt tråkigt att vänta på något som tar evigheter att få hem.

Tyvärr blir det nog lite så att man vill ha mycket prylar i webbutiken för att inte tappa kunder till andra butiker.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

det är tom så illa så dem har grejer som inte ens finns (utgått) kvar på sidorna..tex alla fox billigare larm har utgått!fick till svar -vi har massa andra larm..kan ju tillägga att det inte direkt va nåra speciella grejer jag bestält utan ett larm,swinger och lite grejer för att kunna bolta lite fisk, alltså vanligt riggmaterial.
          Senast ändrad av minken; 2006-08-03, 09:51.
          UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
          minken.bloggsida.se/

Kommentera

om man ändå måste ringa o beställa varför då ha en webshop?vi lever ju på 2000 talet o folk kan åka till månen mm men inte ha en fungerande webshop för fiskeprylar..
            UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
            minken.bloggsida.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av minken
              om man ändå måste ringa o beställa varför då ha en webshop?vi lever ju på 2000 talet o folk kan åka till månen mm men inte ha en fungerande webshop för fiskeprylar..

Off: Haha! Har du också gått på den niten om USA och NASA's bullshit. Det är ju konspirationsteori nr 1 !!!

Kan tilläggas att det kostar åtskilliga tusenlappar för ett företag att lägga upp en webshop om de anlitar någon firma, 10´000 ungefär och då är det billigt. Att de sedan inte heller vet hur man uppdaterar och liknande är också en orsak tror jag. Som du säger så är det ju synd att man måste ringa, det håller jag med om. Men vill man inte ha dom problemen med rest noteringar och så så måste man nog ringa ett samtal, tyvärr. Ser ingen annan lösning förrutom att någon datakunnig som har tid kanske jobbar i någon butik.

Kommentera

Ja, det är bedrövligt med skräpwebshoppar som inte håller de varor de bjuder ut. Min senaste erfarenhet på området är från Pop Up...

Att ha en webshop som inte fungerar blir ju ren badwill för företaget, är det så svårt att haja? Kan/orkar man inte sätta sig in i hur man uppdaterar sin webshop så är det lika bra att lägga ner den.

Att nämna företag vid namn, både vid bra och sämre omständigheter, på ett sånt här forum tycker jag är bra. Det skapar "konsumentkraft" och blir en blåslampa i häcken på handlarna - de bra får gott rykte, och de sämre får sämre rykte.

Regal vet jag har en "Finns i lager"-funktion i sin webshop, fler namn?

Kommentera

Lundgrens och Willys sportfiske är två andra butiker som har "finns i lager"-funktionen.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av minken
                    har nu beställt från flera av landets största fiskebutiker o det är samma visa hos alla!tyvärr har vi inte allt du beställt hemma kan du tänka dej att göra om beställningen eller ta något annat??varför sätter man upp saker på webshopen om man ej har grejerna hemma??kan säga att det inte rör sig om pop up tackle..har sett dem fått mycket skit på sista tiden och dem jag nu beställt av skulle va såå bra.not!
                    Minken; Det förvånar mig att du kan beställa fiskeprylar hos en internetbutik, webshop och att de svarar dig att det du beställer inte finns hemma. Då kan du ju inte köpa den utannonserade varan! Mitt råd till dig är att byta webshop till en annan internetbutik som kan leverera de önskade fiskeprylarna. Köper du en utannonserad fiskepryl hos www.trumman.com så finns den beställda varan med 99 % sannolikhet på lager, dvs om du kan lägga varan i kundkorgen och köpa den. Då har du också det du köpt hos dig inom några dagar.
                    Go for them!
                    Old Firehand

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
                    14 svar
                    2 038 visningar
                    0 gillar