Zalt Water Series - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Zalt Water Series

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Zalt Water Series

Tjenare!!!

Jag behöver er hjälp!
    Det är så att jag är sugen på några spön ur Zalts nya gäddspöserie. Främst Svartnö och solö, problemet är att jag inte vet något om dessa och ingen butik runt där jag bor har dessa hemma. Jag undrar då om någon barmhärtig själ på detta forum kan delge mig lite info om dessa spön. Vad har ni för erfarenhet av Zalts spön är de bra, har de fin finish, pris, var får man tag på dom mm. Allt av intresse.Hjälp, Help, Hilfe.........
    God fortsättning hälsn. D

kollat och känt på några saltspön i butik. Jag tyckte att dom hade fin finish och skönt handtag, kommer tyvärr inte ihåg vad det var för pris på dom.

Lite sugen själv på ett zalt eller Savage Gear spö

Kommentera

Fick ett Zalt 8fots "Högmarsö" 20-70gr i julklapp.
      Riktigt skönt spö!

Kommentera

Det första som slog mig när jag testade deras jerkspön var att jag blev förvånad över hur dem lyckats göra ett jerkspö som var oskönare än Ron thompsons. De sämsta spöna jag någonsin känt på(till ett sånt förhållandevis högt pris)

Köp dem INTE utan att testa dem först.

Och för alla er som envisas med att tro att jag bara snackar skit så kan jag meddela er om att andra, väldigt duktiga jerkfiskare, ogillade dem starkt dem med.

Sportfiskeboden i Täby har en schysst uppsättning Zaltspön(hade iaf).
        Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi
          Det första som slog mig när jag testade deras jerkspön var att jag blev förvånad över hur dem lyckats göra ett jerkspö som var oskönare än Ron thompsons. De sämsta spöna jag någonsin känt på(till ett sånt förhållandevis högt pris)

Köp dem INTE utan att testa dem först.

Och för alla er som envisas med att tro att jag bara snackar skit så kan jag meddela er om att andra, väldigt duktiga jerkfiskare, ogillade dem starkt dem med.

Sportfiskeboden i Täby har en schysst uppsättning Zaltspön(hade iaf).
          håller helt klart med dig,kunnde inte sagt de bättre..
          Keep talking about me, You are just making me famous..
          MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
          www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Bara för att "väldigt duktiga jerkfiskare" inte gillar dom, är de inte sköna då? Det är väl en smaksak? Och hur många "väldigt duktiga jerkfiskare" är det som sagt att de inte är bra?

Kommentera

Ursprungligen postat av CObb
              Bara för att "väldigt duktiga jerkfiskare" inte gillar dom, är de inte sköna då? Det är väl en smaksak? Och hur många "väldigt duktiga jerkfiskare" är det som sagt att de inte är bra?

Nej, men duktiga fiskare som jobbar med fiske dagligen brukar efter en tid förstå vad som gör ett spö bra och vad som gör ett spö mindre bra. Självklart förespråkar/sågar många saker bara för att dem är sponsrade eller kanske jobbar för ett företag. För att klargöra att det jag skrev inte var ur konkuranssynpunkt så skrev jag att även andra gäddfiskare(från olika företag) sågade produkten i fråga.

Jag har ingen konkurans, jag jobbar inte med fiske, jag har inte någon kontakt med något företag som gör mig fäst vid dem, jag är inte sponsrad, JAG skriver vad JAG tycker.

Det var tvunget att klargöras, känn dig inte träffad Cobb.

Kommer inte ihåg hur många vi var som tjabblade om spöna. Inte särskillt många. Jag säger som jag alltid gör: Testa själv, alla har olika smak. Precis som du säger Cobb
              Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Nej, men duktiga fiskare som jobbar med fiske dagligen brukar efter en tid förstå vad som gör ett spö bra och vad som gör ett spö mindre bra. Självklart förespråkar/sågar många saker bara för att dem är sponsrade eller kanske jobbar för ett företag. För att klargöra att det jag skrev inte var ur konkuranssynpunkt så skrev jag att även andra gäddfiskare(från olika företag) sågade produkten i fråga.

Jag har ingen konkurans, jag jobbar inte med fiske, jag har inte någon kontakt med något företag som gör mig fäst vid dem, jag är inte sponsrad, JAG skriver vad JAG tycker.

Det var tvunget att klargöras, känn dig inte träffad Cobb.

Kommer inte ihåg hur många vi var som tjabblade om spöna. Inte särskillt många. Jag säger som jag alltid gör: Testa själv, alla har olika smak. Precis som du säger Cobb
                Bra, nu förstår jag hur du menar, lät bara lite konstigt det du skrev i förra inlägget

Kommentera

någon som testat Solö 8,6. är det lika kast som jerkspöna?

Kommentera

Tips: Så länge Edge TPR kostar 1299:- hos Attitude Baits, så skulle iaf
                    inte jag bry mig om Zalt's Spinnspön.
                    (Det var väl ändå Spinnspön som tråden handlade om !?)

Har bara känt på Zalt-spöna i butik, men vem som helst kan se att
                    det är rejäl skillnad på dessa och Edge.
                    (Kvalitén kan jag ju inte säga nåt om, men känslan...oj oj oj)

P.S. Jag har inte någon anknytning till Edge, snarare till Zalt isf....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                    24 svar
                    2 350 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lsjonsson  
                    Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13