ja här kommer den nya stella 07 undra vad den kommer kosta i sverige den kommer kosta 4000kr i japan på länken nedan finns det nån bild på den
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
nya stella!!!!!
Collapse
X
-
Priset finns i Normarks katalog, finns att hämta i varje butik som marknadsföär deras prylar. Enligt hemsidan 7000:-Ursprungligen postat av klackrus Visa inläggja här kommer den nya stella 07 undra vad den kommer kosta i sverige den kommer kosta 4000kr i japan på länken nedan finns det nån bild på den
http://fishing.shimano.co.jp/body/ev...n/spining.htmlsigpic
-
Intressant! Står i länken att det är detaljer utfrästa i flygplans aluminium och lager från SKF samt kevlar inlägg i slirbroms. Vilken rulle!!Ursprungligen postat av klackrus Visa inläggja här kommer den nya stella 07 undra vad den kommer kosta i sverige den kommer kosta 4000kr i japan på länken nedan finns det nån bild på den
http://fishing.shimano.co.jp/body/ev...n/spining.html
Kommentera
-
den som finns på normarks hemsida är ju den gamla stella den här är ju hel ny och har inte ens börjat säljas än.Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggPriset finns i Normarks katalog, finns att hämta i varje butik som marknadsföär deras prylar. Enligt hemsidan 7000:-
Kommentera
-
Arghh!! vill ha den dubbelveven till min skönhet:-)
Om man får den är den perfeketa HÖ rullen ett faktum!
Vet någon om det finns någon bra site där man kan beställa från Japan?
Gärna en engelskspråkig eller en dit man kan maila på engelska.
Normark får inte plocka in special delarna tyvärr.
/Johan
Kommentera
-
Latmask !!!
Fishing tackle from Japan, We specialize in Japan Domestic Models of Shimano and Daiwa reels and tuning parts.
Ursprungligen postat av 5opan Visa inläggArghh!! vill ha den dubbelveven till min skönhet:-)
/Johan.................................................. ......................
:popcorn
Kommentera
-
den säljs inte en men den borde säljas vilken dag som helst nu priset ligger på ca 4000kr lite varierande på storlek. den kommer ju säljas på de vanliga sidorna så som plat o japantackleUrsprungligen postat av 5opan Visa inläggArghh!! vill ha den dubbelveven till min skönhet:-)
/Johan
Kommentera
-
Stella är en rulle jag aldrig kommer att köpa (iallafall inte för det priset de ligger på)
Och denna modellen får mig nästan att rynka mer på ögonbrynen. Varför göra holografisk yta på ett ställe där det kommer ligga lina över? Man kommer att se den i butiken och aldrig mer, typ.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggStella är en rulle jag aldrig kommer att köpa (iallafall inte för det priset de ligger på)
Och denna modellen får mig nästan att rynka mer på ögonbrynen. Varför göra holografisk yta på ett ställe där det kommer ligga lina över? Man kommer att se den i butiken och aldrig mer, typ.
det lär ju bara vara en skyddsplast...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 345 visningar