Ursprungligen postat av JontaK
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trasigt spö efter en dags fiske...
Collapse
X
-
- Gillar 1
-
Otroligt tråkigt naturligtvis.
Även om butiken absolut inte rent kategoriskt ska påstå att du "använt våld" kan jag förstå dem till viss del. Skadan ser ut som ett klassiskt "oförsiktigthetsspöbrott" och det lätt att ta för givet att så är fallet som butiksanställd då de troligen ser mängder av sådana.
Däremot kan ju du inte bevisa att spöt bara snäppte av, svårt för butiken men nog bör de väl lita på kundens ord i sådana här fall?
Håller med om ovanstående, vänd dig direkt till grossist/importör/generalagent om butiken vägrar hjälpa.
Splash International verkar generalagenten heta i det här fallet.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Capsizer 2 Visa inläggGå förbi handlaren och kontakta importören. Ibland kan det gå.
P.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Goj-Jan Visa inläggJa tyvärr så köpte jag min på det sistnämnda stället och fick ett Mail nu att jag använde våld och därav brottet.. så jävla surt.
P.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Ja tyvärr så köpte jag min på det sistnämnda stället och fick ett Mail nu att jag använde våld och därav brottet.. så jävla surt.
Lämna en kommentar:
-
Hänt mig två gånger. Hos Upplev byte de ut spöet utan problem och hos Söders blev jag tvungen att köpa en ny spötopp (inköpspriset + frakt). Undrar vart jag brukar lägga mina pengar nu?
Lämna en kommentar:
-
Trasigt spö efter en dags fiske...
Hej,
Vet inte ifall jag är i rätt forum här, men jag fick mitt Gunki Finesse Game S-245M-MH i veckan som var nu. Var ute o fiskade abborre med en polare och efter en dags fiske så går spöt av precis där den näst sista öglan är. Det märkliga är att jag bara skulle göra ett sista kast med en rapala shadow rap 9 cm( som jag fiskade hela dagen med). Hörde ett ljud och sedan när jag vevar in så ser jag skiten som gått av. Har inte gjort något konstigt alls och är sjukt petig o migranter med mina saker. Hur gör jag nu? Vill gärna ha ett nytt spö. Det är köpt på nätet men jag vet inte hur jag ska få dom att tro på mig.. ja ja tack för hjälpen i förväg. FYI så var fisket helt galet men det kommer lite i skymundan tyvärr pga detta.1 FotoTaggar: Ingen
Foton
Collapse
-
Svar till Fråga om gammalt träspö.av Jimmbalaiah3 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-05-16, 01:01 -
-
av Lars AndrénJag har köpt sjökort Lakemaster VX premium till Humminbird som sitter i en Solix 12 SI.
...5 Foton-
2025-04-05, 23:43 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav Kristofer_aplockade upp denna i Tokyo nyligen: En återlansering av Striper från 1979 i 4500-size, en liten skönhet...1 Foto
-
2025-03-14, 18:09 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
|
14 svar
1 978 visningar
0 gillar