Ursprungligen postat av Everflow
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Shimano Digital Catalogue 2007
Collapse
X
-
..för haspel stämmer det säkert, snackar vi multi så är det enligt mig en annan femma. Anser att man måste slanta upp ganska stora belopp för att få samma kvalitet i en Shimano som i en motsvarande Ambassadeur. Särskillt efter förra årets uppgraderingar av bromsystem osv
-
säkert möjligt att det är så!, personligen är jag svinnöjd med mina shimanorullar!Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg..för haspel stämmer det säkert, snackar vi multi så är det enligt mig en annan femma. Anser att man måste slanta upp ganska stora belopp för att få samma kvalitet i en Shimano som i en motsvarande Ambassadeur. Särskillt efter förra årets uppgraderingar av bromsystem osv
Kommentera
-
Huvudet på spiken*Hahaha*Ursprungligen postat av Giganticsalmon Visa inläggBe Best, Ambassadeur 5000, Stora Le, ni e faen köpta av ABU, Ewerflow du e köpt av Shimano....
Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Evwerflow: Vilka uppdateringar behöver jag menar du? Jag har senaste FlashPlayer, senaste QuickTimePlayer, senaste WindowsMediaPlayer, senaste ShockWavePlayer, senaste av alla de vanliga teknikerna men när jag klickar på filerna hittar spelarna inget de kan använda. Orsaken är antagligen det här missfostret: EXPORT_Shimano_Cat_07.exe som troligen bara fungerar i Windows.
Jag äger ett mycket bra Shimanospö i glasfiber. Det hade ungarna att fiska med och vad det fått stå ut med genom åren är jag inte säker på att ABU:s motsvarigheter klarat av.
Bygelhasplar har jag överhuvudtaget ingen erfarenhet av. Produkterna från Daiwa, Shimano och några till lockar mig inte men det är bra att de finns så att inte ABU slöar till i utvecklingen av multirullar. Dessvärre är de nu helt inne i återvändsgränden IAR.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggEvwerflow: Vilka uppdateringar behöver jag menar du? Jag har senaste FlashPlayer, senaste QuickTimePlayer, senaste WindowsMediaPlayer, senaste ShockWavePlayer, senaste av alla de vanliga teknikerna men när jag klickar på filerna hittar spelarna inget de kan använda. Orsaken är antagligen det här missfostret: EXPORT_Shimano_Cat_07.exe som troligen bara fungerar i Windows.
Jag äger ett mycket bra Shimanospö i glasfiber. Det hade ungarna att fiska med och vad det fått stå ut med genom åren är jag inte säker på att ABU:s motsvarigheter klarat av.
Bygelhasplar har jag överhuvudtaget ingen erfarenhet av. Produkterna från Daiwa, Shimano och några till lockar mig inte men det är bra att de finns så att inte ABU slöar till i utvecklingen av multirullar. Dessvärre är de nu helt inne i återvändsgränden IAR.
ja det kan ju vara så det är förstås
. Du skall inte konvertera till windows då?
Kommentera
-
Jag gillar inte Windows p.g.a. alla omstarter, virus och spionprogram.Ursprungligen postat av Everflow Visa inläggja det kan ju vara så det är förstås
. Du skall inte konvertera till windows då?
In a world without walls and fences, who needs gates and windows?
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
*fniss*Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggJag gillar inte Windows p.g.a. alla omstarter, virus och spionprogram.
In a world without walls and fences, who needs gates and windows?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av KigNågon som känner till om Zalt 14 någongång tillverkats med fenor?3 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-04-11, 13:03 -
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 379 visningar