Vilket slutpris? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket slutpris?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det som slutligen sätter priset är hur villiga eventuella köpare är att spendera sina pengar.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Slutpriset kommer hamna på 29483 tror jag !!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Oj oj oj, ja där gick han över 20,000:-. Finns det nån begränsning tro vad den kan få kosta, borde ju kunna bli det dubbla om det är den sista rullen en sammlare ska ha. Tur att man inte är specielt intresserad.
        Ja det är några dagar kvar. Så det ska jag följa.
        Tar ett Popcorn så länge
        http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

Jag tror slutpriset kommer hamna över 40.000. Jannyman fick ju 40.100 för sin svart Abu Ambassadeur 5000.

Kommentera

men den där ser bättre ut i skicket ..
            Keep talking about me, You are just making me famous..
            MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
            www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av kekra Visa inlägg
              Jag tror slutpriset kommer hamna över 40.000. Jannyman fick ju 40.100 för sin svart Abu Ambassadeur 5000.

http://www.tradera.com/Mycket_sallsy...ktion-42242083
              Uuuu vad mycket pengar. Ja det var inte illa. Hoppas vinnaren blev lycklig!! Fast själv tycker jag det är lite
              Men jag kan förstå deras intresse, måste va kul att alltid va på jakt efter något, hittar man det dessutom så lär man bli lycklig, då finns inga begränsningar.
              http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

Jag fattar inte varför man betalar så mycket pengar för gammal skit?!

Det är givetvis upp till dom som gillar antika grejer, men jag skulle aldrig köpa en gammal rostig sak för att den är ovanlig..
                Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
                  Jag fattar inte varför man betalar så mycket pengar för gammal skit?!

Det är givetvis upp till dom som gillar antika grejer, men jag skulle aldrig köpa en gammal rostig sak för att den är ovanlig..
                  Jag håller med till viss del, men är man en inbiten samlare och saknar just den modellen så blir det en annan sak. Är personen i fråga dessutom rik så why not?
                  En sak som du dock har missuppfattat totalt är att det rör sig om gammal skit. Gammal ja, men skit, icke. Även de allra äldsta ambassadeurerna har vissa kvalitéer som dagens rullar inte kommer i närheten av. Det man skulle kunna kalla skit är möjligen slirbromsen, men den kan man uppgradera för en 50-lapp så att den blir OK.

Kommentera

Ursprungligen postat av FRB Visa inlägg
                    Jag håller med till viss del, men är man en inbiten samlare och saknar just den modellen så blir det en annan sak. Är personen i fråga dessutom rik så why not?
                    En sak som du dock har missuppfattat totalt är att det rör sig om gammal skit. Gammal ja, men skit, icke. Även de allra äldsta ambassadeurerna har vissa kvalitéer som dagens rullar inte kommer i närheten av. Det man skulle kunna kalla skit är möjligen slirbromsen, men den kan man uppgradera för en 50-lapp så att den blir OK.
                    Ja, men grejerna är inte värda 40 lakan, tycker jag..
                    Men jag respekterar deras val såklart. Alla har olika intressen..

Sen så snuddar du ju på ämnet samlare...
                    Det får mig bara att tänka på en snubbe i en dokumentär på en tv som inte riktigt hade alla "gäddor i sjön" han samlade på urklippta tvättmedelsreklamer av ett visst märke..

Men, alla är inte likadana, det är en himla tur det!
                    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                    &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Det kan annars röra sig om att det är någon annan som kommit över folks inloggningsuppgifter på tradera och bjuder hej vilt Detta hände mig i förrgår. Min dator blev hackad och de kom åt inloggningskoder till tradera å en säker plånbok över internet där jag förlorade lite (2000) pengar. De såg allt jag skrev, så det var inte så svårt att se mina inloggningsuppgifter.
                      Ett bud va på ett mynt på 2600 kr och maxbud 70 000kr, så lite svettig har man varit sista dagarn = Lite fiske

Här är ett bud de la, någon som behöver ett par fina fiskehandskar

Jag kommer inte anmäla dessa hackers, då de har mina personuppgifter och kan jävlas mer, trots att jag har varit tvungen spärra mitt personnummer mm, så de inte kan söka lån mm ! Utan VISA får ersätta mig å utforka i ärendet, men de lär inte orka lägga nån energi på detta då det sker massor av bedrägerier i större summor !

Men det dära med tradera, har det flesta löst sig, förrutom handskarna som han gå till avslut !!

ETT TIPS: Skaffa er en säker privat brandvägg.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 513 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57