Traderapriser - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Traderapriser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägg
    kanske inte ovanligt dyrt.. men vansinne.. dom går på 89-149 kr hos fiskeaffärerna här på nätet..

Men det är lite skillnad på de gamla och de nya westinarna. Den andra auktionen med utropspris på 299 kr är samma som du kan köpa i butiken idag. Så den är sanslöst dyr. Men 370 spänn för den gamla är ett ganska ordinärt pris.

Kommentera

Synd att han som la ut en ny westinare för 299 inte fick den såld. Annars kunde man ju gjort storkovan och tjänat en 220 spänn styck man sålde. Men förhoppningsvis hittar man något annat sätt att bli rik på.

Kommentera

Jag gillar denna http://www.tradera.com/Wobbler-i-ori...tion_106452938

Brukar göra en del bra affärer på tradera ibland, hittar gamla drag och rullar på loppis som samlare gärna betalar bra för. Så kan man köpa andra fiskegrejer för pengarna

Kommentera

Alltsåå varför köper man en Bandit Tail för 240 spänn? Vet att den finns för 149 på en webbshop. Folk är knäppa.
          http://www.tradera.com/Bandit-Tail-S...0355_126920509

Kommentera

Galet! Dessutom tillkommer frakten så priset landar på 266kr!

Bara att säga grattis till Jonas "Redhawk81" som även är medlem här på forumet! Vilket klipp!

Kommentera

Angående tailen i färg skitmört så fick jag till svar från söders att den är helt slut när jag beställde en för nån vecka sen. Även hos CWC.

Så är nog därför folk betalar så mycket!
              Besök min blogg! http://ehnlures.blogspot.se/

Kommentera

Jag tycker att jag gjorde ett helt ok klipp . Köpte 2 st nya shimano sienna rullar en 2500 och en 4000 för 627kr ink frakt vet att dem sänkts i pris , men det är ett bra klipp enligt mej !
                [FONT="Palatino Linotype"]The pike is the winner of all fights, without the fight against me ![/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av hiaqz Visa inlägg
                  Angående tailen i färg skitmört så fick jag till svar från söders att den är helt slut när jag beställde en för nån vecka sen. Även hos CWC.
                  Tar ju ungefär 2 sek att hitta tex här. Men jag vet inte det kanske är nåt speciellt med den.
                  Det är ofta folk inte ens kollar prisjakt. Tjejen sålde sitt begagnade Nintendo DS för ett tag sen och fick mer än nypris.

Kommentera

Jag tycker att Tradera är guld värt. Grejerna är värda vad folk är villiga att betala. Men visst, vissa tänker sig inte för.

Jag gjorde ett klipp för någon dag sen - Daiwa Procaster 3500 (helt ny haspelrulle) för 450:- exkl. frakt. Den kommer drämma iväg bullar till våren.

Man kan sälja gammalt och köpa nytt - då går man oftast inte back.
                    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Jag gillar tradera och har både köpt och sålt prylar där.

det som dock stör mig lite extra mycket är när folk lägger annonser i "nya"-kategorierna. exempelvis finns båda dessa rullar i kategorin "Fiskerullar - nya":

De är ju båda uppenbart rejält använda och dessutom av gamla modeller, dvs inte ens själva modellen är hyfsat ny.

Men denna kanske är bäst ändå:

5000:- i startpris för en gammal begagnad Fladen-rulle?
                      Har jag missat nåt här och rullen är nåt väldigt speciellt (har aldrig sett den förut)?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 302 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13