Exage 4000 rb?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Exage 4000 rb??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag tycker dom är väldigt bra i den butiken och har bra service. Sorön modellerna tycker jag är bra. Finns ju 3 modeller i olika prisklasser.
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
      Jag tycker dom är väldigt bra i den butiken och har bra service. Sorön modellerna tycker jag är bra. Finns ju 3 modeller i olika prisklasser.
      Dom är säkert jättebra, men jag vill prata med folk jag handlar av. Gillar inte bara att slänga iväg en beställning utan att fått prata med dem. Alla andra butiker på nätet har ju ett nummer man kan nå dom på, dom har det inte.

Många säger att Shimano gör bättre haspelrullar än Abu, jag vet inte?

Kommentera

Shimanos billiga rullar gillar jag inte. Då köper ja hellre okuma lr abu. Jag har en gammal cardinal som jag fiskat med i säkert 10år. Har även en shimano sonora som jag fiskat med i 2 år o den låter som en kaffekvarn när man vevar

Kommentera

Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
          Shimanos billiga rullar gillar jag inte. Då köper ja hellre okuma lr abu. Jag har en gammal cardinal som jag fiskat med i säkert 10år. Har även en shimano sonora som jag fiskat med i 2 år o den låter som en kaffekvarn när man vevar
          Jag har inte bestämt mig än, hoppas nån mer kan komma med synpukter om exage 4000 rb.

Kommentera

Gillar inte heller Shimanos "billiga" rullar >1000:- väldigt skiftande kvalité på dom, mitt råd är verkligen att känna på rullen du skall köpa om det är tex en Exage dom skiljer rejält i gången !!!
            Penn rullarna verkar dock väldigt rejäla dom jag känt på och jag skulle personligen välja en sån framför dom billigare Shimano rullarna !!
            Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Du kan nå beten.nu med frågor på mail, helt suveräna på att svara och leveranserna är blixtsnabba priserna om inte annat är ju helt otroliga ibland, dom öppnar ju ny butik nu så kanske får nummer snart:P

Är dålig på haspel , dom säger ju att Penn Sargus och Okuma Trio ska vara dom bättre rullarna, men abu gör ju bra, aldrig själv testat Sorön, men både Ultra cast å excellence har fungerat för mig

Kommentera

Jag har en sån beslutsångest så jag går åt. Vilken ska jag välja?? Kom inte med andra tips, jag blir bara ännu mer osäker. Jag har heller inte råd att lägga mer än cirka 1000 just nu. Snälla jag ber er. Jag kommer att fiska med lätta jerkar och poppers och lättare spinnerbaits.

Click image for larger version

Name:	02_04167_7506.jpg
Views:	1
Size:	35,6 KB
ID:	1761333
                Click image for larger version

Name:	7427083-origpic-9bda13.jpg
Views:	2
Size:	150,4 KB
ID:	1761334

Kommentera

Har du kollat på Tacklewarehouse.com ?
                  där kan du kanske hitta billiga bra rullar, vet att en Shimano Curado kostar mindre än hälften av vad dom kostar här hemma !!
                  Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
                    [ATTACH=CONFIG]0[/ATTACH]Jag har en sån beslutsångest så jag går åt. Vilken ska jag välja?? Kom inte med andra tips, jag blir bara ännu mer osäker. Jag har heller inte råd att lägga mer än cirka 1000 just nu. Snälla jag ber er. Jag kommer att fiska med lätta jerkar och poppers och lättare spinnerbaits.

[ATTACH=CONFIG]34936[/ATTACH]
                    [ATTACH=CONFIG]34937[/ATTACH]
                    Kom igen! Nån mer på detta forum måste ju ha lite mer åsikter om vilken jag borde välja?

Kommentera

Sök på googel o se om du hittar någon recension.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 362 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13