Trimma ABU Revo - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trimma ABU Revo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
    Vet inte om man förutom trim kan behandla gavlarna så dom tåler vatten.

    Jag har en STX jag knappt vågar använda på grund av tidigare erfarenheter av S varianten, men med nya lager kanske jag hade kunnat få bort ett av problemen.
    Men månsson, du har ju blivit grundlurad då du har köpt rullarna.
    Gjorda för lättare bassfiske och du fiskar på kusten med extremt långkastande spön.. Gå och reklamera alla rullar du har som inte funkar, istället för att "mässa" om din misär
    Du är helt enkelt lurad, fast förmodligen visste inte din "försäljare" det när han lurade på dig "fel" rullar. Han hade säkert bara läst napp & nytt som alla andra nasare.

    Jag menar, bara för att reklamen säger att en sak är bra, är den det då ?

    Kommentera


    • #22
      Jag ska kidnappa dig ElCamino och ska tvinga dig att kasta med ett par rullar från japanligan mot din vilja i Edsviken. Vi ska se om du överlever chocken! haha
      //T

      Kommentera


      • #23
        Ursprungligen postat av grynning Visa inlägg
        Jag har bytt lager i min revo premier till ett par abec7 från boca. Tyckte den bev stabilare. Har inte provat att kasta jätte lätta beten ännu men den kastar längre med dom beten den är tänkt att användas till.
        Hur kan premieren bli stabilare? Kastar riktigt bra med orginallagrena, men det går ju kasta utan c,broms och lägst på magneten utan problem. Har tagit bort vikterna med fjädrar på min

        Kommentera


        • #24
          Ursprungligen postat av Wadman Visa inlägg
          Hur kan premieren bli stabilare? Kastar riktigt bra med orginallagrena, men det går ju kasta utan c,broms och lägst på magneten utan problem. Har tagit bort vikterna med fjädrar på min
          Nej,nej...Du måste chiptrimma rullen,för böveln!

          Kommentera


          • #25
            Ursprungligen postat av Wadman Visa inlägg
            Hur kan premieren bli stabilare? Kastar riktigt bra med orginallagrena, men det går ju kasta utan c,broms och lägst på magneten utan problem. Har tagit bort vikterna med fjädrar på min
            Stabil kanske är fel ordval men den blev bättre och kastar längre mindre linresning.

            Ok jag har haft två c-vikter aktiva. Men nu har jag 1 aktiv. När jag jag avaktiverar alla kastar den sjukt långt men med en hel del linresning.
            http://www.reverbnation.com/burnout28

            Kommentera


            • #26
              Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
              Jag ska kidnappa dig ElCamino och ska tvinga dig att kasta med ett par rullar från japanligan mot din vilja i Edsviken. Vi ska se om du överlever chocken! haha
              //T


              Click image for larger version

Name:	2012-04-09 08.40.14-2-1.jpg
Views:	1
Size:	59,3 KB
ID:	1764851



              Mmmm,notera STX:en i bakgrunden...

              Kommentera


              • #27
                Ursprungligen postat av ElCamino Visa inlägg
                [ATTACH=CONFIG]46669[/ATTACH]
                Mmmm,notera STX:en i bakgrunden...
                Kanoners, så du menar att det finns chans till en fin fångst oxå eller? Häls //T

                Kommentera


                • #28
                  Grattis till en fin fisk, den hade du aldrig fått upp utan en svenskonstruerad rulle!


                  Ursprungligen postat av ElCamino Visa inlägg
                  [ATTACH=CONFIG]46669[/ATTACH]



                  Mmmm,notera STX:en i bakgrunden...

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
                    Grattis till en fin fisk, den hade du aldrig fått upp utan en svenskonstruerad rulle!
                    Tackar!Och,nä,det hade ju givetvis aldrig gått vägen....särskilt inte när den tog på så låååååååång lina.

                    Kommentera


                    • #30
                      Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
                      Grattis till en fin fisk, den hade du aldrig fått upp utan en svenskonstruerad rulle!
                      NU är jag inte med alls! //T

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                      231 svar
                      32 077 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Gösalf
                      av Gösalf
                       
                      Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
                      22 svar
                      11 043 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Äldre Id  
                      Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
                      271 svar
                      47 619 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Herrlin
                      av Herrlin
                       
                      Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
                      50 svar
                      6 178 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo
                      av TiSo
                       
                      Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
                      11 svar
                      1 029 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Bilbo
                      av Bilbo
                       
                      Arbetar...
                      X