hej
har precis fått min stradic 3000s gtm-rc från österrike.ska den verkligen vara sååå tungvevad som min?utan något motstånd så e den lätt men det räcker du slänger på en liten spinnare(6-7gr) så får du ta i ordentligt.tanken att fiska en dag med den blir man rädd av
någon med erfarenhet av det?
har precis fått min stradic 3000s gtm-rc från österrike.ska den verkligen vara sååå tungvevad som min?utan något motstånd så e den lätt men det räcker du slänger på en liten spinnare(6-7gr) så får du ta i ordentligt.tanken att fiska en dag med den blir man rädd av
någon med erfarenhet av det?
men inte såhär.satte på min lilla dotters sko som väger ca 100gr o skulle testa o dra upp.trodde att rullen skulle knäckas eller nått.fick kämpa mig igenom varven,kändes som om det var en bjässe på 50kg.vet att det inte e samma sak i vatten men har testat på samma sätt med andra rullar utan att komma i närheten av detta.var inne i lokala affären där en i personalen konstaterade efter en snabb(mkt) granskning att han kunde känna att det var nått fel. hur han nu bar sig åt vet jag inte för jag kan inte känna nått utan motstånd.
Kommentera