Billig webshop som säljer dom nya lila Abu rullarna rocket 6500 ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Billig webshop som säljer dom nya lila Abu rullarna rocket 6500 ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Billig webshop som säljer dom nya lila Abu rullarna rocket 6500 ?

Kollat beten.nu men icke, hittat en annan webshop men dom va dyra. Tips önskas på webshop med bra pris som har denna rulle ?

dogger.se har den för 1800

Kommentera

När en rulle är av årets modell kostar de lika mycket överallt verkar det som!På kronan...Kartellbildning?

Kommentera

Ett tips, maila flera och fråga varför man ska handla av just dom.
        Fråga om de är villiga att sänka sitt pris för att ge dom ett argument för att få sälja.
        Jag gjorde detta i veckan angående en svindyr kniv som kostade lika mycket överallt.
        Fick den med ca 20% rabatt!

Kommentera

Abu har gett PD butikerna monopol på denna rullen och bestämmer även priser, visst det kan slå på några kronor upp och ner men inte mycket,,, Skall du leta en billig Raket får du leta förra modellen i saftfärg.......

Kommentera

Har hittat den för 1795kr på olika ställen nu, det är förmycket, kan tänka mig betala max 1500kr, har ju sett dom utomlands för 1000-1100kr, ska köpa två st i sverige, jag får väl maila butikerna och se om nån är villig ge bättre pris när man handlar två st
            1795kr är ett rån när jag vet att andra länder kan sälja 1100kr st. Är inte ABU svenskt märke ? innebär inte det att vi borde ha bäst priser här i *hemlandet* ?

Kommentera

Räkna med max 10% det är vad Abu värkar godkänna annars blir butikerna varnade

Kommentera

Ursprungligen postat av sportfisher Visa inlägg
                Har hittat den för 1795kr på olika ställen nu, det är förmycket, kan tänka mig betala max 1500kr, har ju sett dom utomlands för 1000-1100kr, ska köpa två st i sverige, jag får väl maila butikerna och se om nån är villig ge bättre pris när man handlar två st
                1795kr är ett rån när jag vet att andra länder kan sälja 1100kr st. Är inte ABU svenskt märke ? innebär inte det att vi borde ha bäst priser här i *hemlandet* ?
                En rocket är värd minst det dubbla!

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
                  Räkna med max 10% det är vad Abu värkar godkänna annars blir butikerna varnade
                  näj va säger du ? är det så illa så beställer jag utomlands , vill handla svenskt men det går inte om dom ger ynka 180kr per rulle rabatt när man trotts allt köper två st, dom har ju ofta halva pris på rullarna hos min lokala handlare, dom har 55-75% rabatt fiske butikerna själva i inköp

Kommentera

Jag har sett riktiga skräckexempel när jag jämför priser mellan vårt grannland Danmark och oss, om du får tid någon dag så kolla deras vägledningspriser mot våra rekommenderade priser så ser du att dom absolut inte gynnar oss snarare tvärt om och ofta med rejäla summor......

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                    231 svar
                    31 933 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Gösalf
                    av Gösalf