Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter i Stockholm
Collapse
X
-
@ Gös_Hasse: OK, när du kom med ditt första svar trodde jag att du kanske hade missuppfattat något eller helt enkelt hade en dålig dag men nu förstår jag att det handlar om något annat. Bortse från allt jag skrivit (som jag kommer att bortse från alla inlägg från ditt håll).
Lämna en kommentar:
-
Grattis, jäkligt kul med havsöring måste jag säga! vilken färg på toby körde du?Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggLyckades få min första Öring någonsin
36cm så den fick åka tillbaks
Tog den i strömmen (vid luckan under bron)
[ATTACH=CONFIG]61717[/ATTACH]
Kan tipsa om truttan annars som är billig och bra..(såg att du frågade om bra drag tidigare..eller nån gjorde iaf..)
Ska nog ta en tur själv i helgen :-)
Lämna en kommentar:
-
Tråkigt att du kommer med ett sådant påpekande utan att lägga fram fakta varför detta är så fel.Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggTråkigt att du tog ett vänligt påpekande på det viset.
Lämna en kommentar:
-
Tråkigt att du tog ett vänligt påpekande på det viset.Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggNästa gång du har pekpinnen i högsta hugg och leker bror duktig kanske du ska fundera på omständigheterna.
Lämna en kommentar:
-
Klättrade ner för muren och hade bara 30cm att stå på, försökte snabbt mäta och fota fisken innan den skulle tillbaks då detta var min första HÖ nånsin. Men du kanske tycker att jag borde ha klubbat den för den råkat ligga på en blöt stenruta? Sedan hur mycket mer kan en blöt sten skada jämfört med en fiskhåv?Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggGrattis, men nästa gång du tänker släppa tillbaka en fisk kanske du inte ska låta den ligga på stenläggningen först?
Nästa gång du har pekpinnen i högsta hugg och leker bror duktig kanske du ska fundera på omständigheterna.
Lämna en kommentar:
-
Grattis, men nästa gång du tänker släppa tillbaka en fisk kanske du inte ska låta den ligga på stenläggningen först?Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggLyckades få min första Öring någonsin
36cm så den fick åka tillbaks
Tog den i strömmen (vid luckan under bron)
[ATTACH=CONFIG]61717[/ATTACH]
Lämna en kommentar:
-
Var ute idag igen på en runda inne i stan men lyckades ej få nån HÖ eller annan fisk.
Lämna en kommentar:
-
Vet inte, en äldre gubbe med glasögon. Kom körandes på en vespa/moppe. Sett honom 2ggrUrsprungligen postat av aliosh Visa inläggGös Hasse - Vad hette tillsyns mannen?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jojje2, 2024-06-29, 22:01
|
1 svar
427 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg