Ursprungligen postat av orient
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter i Stockholm
Collapse
X
-
Vet inte hur länge vi stannar men enligt BB King så går det att få fisk dygnet runt så det är bara att dyka upp....
-
Hur länge är ni där imorgon ungefär? Kanske kommer förbi efter tentan..
Lämna en kommentar:
-
Bara att spola på lite ny lina.....ta reservspolen och lägg på lite 0.35 nylon så klarar du dig även om det blir ett par minusgraderUrsprungligen postat av Pain Reaper Visa inläggJust nu ångrar jag att jag drog av 0,17-linan på rullen för att lägga på ny i vår, skulle ha väntat >_<
/Silver.....Senast ändrad av Silverbågen; 2013-02-06, 18:06.
Lämna en kommentar:
-
Just nu ångrar jag att jag drog av 0,17-linan på rullen för att lägga på ny i vår, skulle ha väntat >_<
Lämna en kommentar:
-
Hej JohnUrsprungligen postat av karki Visa inläggKul med Cityleverans.
Är det klippta eller vilda fiskar ni fått?
Två har haft fettfenan kvar, bla den brunfärgade.
m v h
Bb
Lämna en kommentar:
-
Havsöringsrapporter i Stockholm
Hej. Ser att ni ska ut tidigt på torsdag.
Tänkte kolla om det nån som fiskar kvällstid?
Tänkte ta mig förbi efter 17-18 nån kväll.
Bra eller anus?
Lämna en kommentar:
-
Nice, låter kul! Absolut. Jag brukar försöka vända på dygnet när jag gått av mitt nattjobb, så jag åker ut dit på torsdag, direkt efter att jag slutat vid 07. Hem och packa, sen bör jag vara där runt 9 eller strax efter. Får hoppas GPS-en leder mig dit bara, är värdelös på att hitta i "storstan"..Ursprungligen postat av barabajare Visa inläggHej Martin
Om du ska åka in till strömmen på Torsdag så lär vi nog träffas. Jag kommer nog försöka vara på plats runt 9 tiden. Skulle tro att Silverbenet (han kallar sig så nuförtiden) kommer han också.
m v h
Bb King.
Det namnet passar rätt bra, för faktiskt så spelar jag gura och spelar i ett band som heter Tungt Vatten. Musiken vi spelar är tuung bluesbaserad rock med inslag av fisklukt.
Lämna en kommentar:
-
Hej MartinUrsprungligen postat av GäddMartin Visa inläggHaha härliga inlägg, kul å följa. Grattis till silvret! Verkar ju gå bra i strömmen alltså, små eller stora e väl inte så viktigt trots allt! Efter en massa pimplande efter små P&T-rödingar på sistone så vore ju en 1-kilos havsöring enormt stor för min del!
Bara längtar tills på torsdag då jag går på min vecko-ledighet igen. Strömmen nästa!
Hmm kollade ivrigt i draglådorna idag och hittade faktiskt en sån där "grävling ala 08-färg", synd bara att den inte fått sin omloppsbana runt Jupiter ännu. Tror faktiskt inte den ens fått ett dopp sen den lämnade butikshyllan i höstas...
Om du ska åka in till strömmen på Torsdag så lär vi nog träffas. Jag kommer nog försöka vara på plats runt 9 tiden. Skulle tro att Silverbenet (han kallar sig så nuförtiden) kommer han också.
m v h
Bb King.
Det namnet passar rätt bra, för faktiskt så spelar jag gura och spelar i ett band som heter Tungt Vatten. Musiken vi spelar är tuung bluesbaserad rock med inslag av fisklukt.
Lämna en kommentar:
-
Haha härliga inlägg, kul å följa. Grattis till silvret! Verkar ju gå bra i strömmen alltså, små eller stora e väl inte så viktigt trots allt! Efter en massa pimplande efter små P&T-rödingar på sistone så vore ju en 1-kilos havsöring enormt stor för min del!
Bara längtar tills på torsdag då jag går på min vecko-ledighet igen. Strömmen nästa!
Hmm kollade ivrigt i draglådorna idag och hittade faktiskt en sån där "grävling ala 08-färg", synd bara att den inte fått sin omloppsbana runt Jupiter ännu. Tror faktiskt inte den ens fått ett dopp sen den lämnade butikshyllan i höstas...
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jojje2, 2024-06-29, 22:01
|
1 svar
427 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg