Ursprungligen postat av këff
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inga personangrepp tack !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bergman - vad är "personangrepp" eg.? Är det verbala angrepp på en ensam person i vid mening så har väl nästan alla i tex den här tråden, gjort sig skyldiga.Ursprungligen postat av Holmen Visa inläggMen...INGA PERSONLIGA PÅHOPP!!!

Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inläggbara om du står bredvid med en jätteblöja på dej o tänker på brandbilar =)
haha sjukt bra svar! tack för kvällens kanske sista skrattSe till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
off topic eller inte så är ju Fiske Snack och popcorn bättre än TV, som min gode vän Chubby Chad sa =)Ursprungligen postat av snickarn Visa inläggursäkta mig men det är en förbaskat underhållande tråd kanske slightly off topic-=One Of The Best Yet=-
________
________
Kommentera
-
Att kalla någon för dum i huvudet för att han eller hon bonkar fisk anser jag vara ett personligt påhopp.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggBergman - vad är "personangrepp" eg.? Är det verbala angrepp på en ensam person i vid mening så har väl nästan alla i tex den här tråden, gjort sig skyldiga.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggBergman - vad är "personangrepp" eg.? Är det verbala angrepp på en ensam person i vid mening så har väl nästan alla i tex den här tråden, gjort sig skyldiga.
Här fanns en hyffsad beskrivning om personangrepp:
Sådana regler ställar jag mig gärna bakom.Ola
Kommentera
-
Man kan ju kalla någon dum i huvudet på rätt många sätt och att säga det rakt ut på det sättet kanske är det MINST sårande i mina ögon...Ursprungligen postat av Holmen Visa inläggAtt kalla någon för dum i huvudet för att han eller hon bonkar fisk anser jag vara ett personligt påhopp.
Kommentera
-
har fortfarande inte fått ett svar, jag undrar faktiskt vart du vill komma i denna tråden.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggMan kan ju kalla någon dum i huvudet på rätt många sätt och att säga det rakt ut på det sättet kanske är det MINST sårande i mina ögon...Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
bra länk det därUrsprungligen postat av Ola Visa inläggHellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
31 112 visningar