Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vet inte när det började för mig men det är nog säkert närmare ett år sen. Tar 7-15 sekunder för sidan att ladda varje gång jag trycker på nån länk, t.ex. öppna en forumtråd. Både dator och mobil. Väldigt irriterande.

Kommentera

• Ursprungligen postat av platsen Visa inlägg
      Har forumet blivit extremt segt senaste tiden? årsskiftet -> upplever jag på både mobila och stationära enheter en redig laddningstid vid varje besök..
      Ja, det ble en merkbar endring for ca ett års tid siden. Dette er det desidert tregeste forumet av alle de jeg er aktiv på.
      Team Colibri

Kommentera

• Oj här drog det iväg i diskussionerna ser jag. Jag är tyvärr sällan inne numera, det jag ser som största brister är att sökfunktionen inte funkar så bra, den visar inget eller väldigt gamla trådar. Saknar sen fotoalbumet som fanns förr liksom att PM funktionen har stora brister tycker jag. Riktigt tråkigt och är största orsaken till att jag inte loggar in så ofta.
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Bergman, 2013-06-04, 18:05
        3 svar
        1 823 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Matte77
        av Matte77

Startad av Bergman, 2018-10-09, 11:59
        357 svar
        11 563 visningar