Lundgrens fiske - snabba som tusan! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lundgrens fiske - snabba som tusan!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Köpte ett gäng Depht Raider och Manns 30+ där innan andra Egyptenresan. De enda i Sverige som jag hittade som hade dessa och dessutom snabb leverans. Hade jag vetat att affären låg i STHLM så hade jag besökt dem när jag var där för ett tag sedan. Nu blev det Berras iställlet.

Kommentera

Lundgrens är helt sanslöst snabba, ingen tvekan om den saken inte!

Kommentera

Instämmer, en väldigt trevlig och bra butik, synd bara att de har så dåligt med vertikalprylar.

Kommentera

jag har handlat mycket från lundgrens och PA har alltid gett en grym service.Jag har aldrig haft några jätterabatter men jag räknar inte med att få 20-30% av dem heller.Jag betalar för att få en grym service och kvalitet i första hand.Många av de kinesbeten som gång på gång börjar läcka finns inte i deras sortiment.Finns nog flera anledningar att de inte har vertical jig grejer i sortimentet.De företag de köper av kanske inte har något vidare att ta hem?De kanske inte fiskar vertical själva och är ju en ganska nischad butik och jag har alltid fått känslan av att de vetat vad de talar om.Bara PA som kan svara er på varför de inte har det men ni som saknar vertical jig där så gå in på rea fliken/beten så finns det manns shadjiggar för någon krona styck lr fanns åtminstone häromdagen.Det är billiga vertikaljiggar

Kommentera

Även jag får nu sälla mig till beundrarskaran. Jag hade ju sett den här tråden där många påpekade att Lundgrens är snabba, men inte läst särskilt noggrant. Hur som helst så skulle jag beställa ett par beten igår och kunde bara hitta två ställen som sålde dessa över nätet, varav Lundgrens var det ena. Så jag la beställningen kl 15.40. Inom fem minuter hade jag fått orderbekräftelse och inom 20 minuter ett mail där det stod att paketet var skickat. Efter någon timme fick jag sms från Posten om att paketet var på väg, samt kolli-ID. Kollade Postens hemsida, och där stod att betena kunde vara framme tidigast kl 18.45 idag. Kl 09.30 imorse pep telefonen igen, och jag kunde hämta paketet på utlämningsstället.

Jag hade ju hört att det skulle gå snabbt, men detta var ju långt över förväntan, får jag säga ...

Kommentera

Jag är mycket nöjd med hur snabbt allt skickades, trots varierande och lång lista.
              Jag fick dessutom en trevlig keps på köpet. (+++++)
              Tack o bock.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
              130 svar
              25 298 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg engqvist  
              Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
              6 svar
              1 225 visningar
              0 gillar