Lundgrens fiske - snabba som tusan! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lundgrens fiske - snabba som tusan!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag köppte min jerkutrustning på lundgrens, det va ett LF premium jerk heavy spö med en ambassadeur 5601 JB laddad med 100 m 0,41 tufline XP. Sen så köppte jag även lite jerks, tafs, krokar, etex, fjäderringar, skruvögglor mm.
    Setet fick jag för 1800 kr, och 15 % på resten!
    Det hela gick väl på typ 2500 kr eller nå sånt..
    Senast ändrad av Pontus Sjölund; 2008-04-09, 06:13.

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Nån mer som sett Toyotareklamen...
      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ska till Lundgrens och köpa ett handgjort jerkbait den 21 maj. Har tittat lite Kjelle Lundbergs Stalker och Big Troublemaker. Har ninågot tips på annat eller tycker ni att jag ska köpa något av de betena?Vilket isåfall?

Kommentera

Ursprungligen postat av ackeliba Visa inlägg
          Ska till Lundgrens och köpa ett handgjort jerkbait den 21 maj. Har tittat lite Kjelle Lundbergs Stalker och Big Troublemaker. Har ninågot tips på annat eller tycker ni att jag ska köpa något av de betena?Vilket isåfall?
          Stalkern och Troublemakern är nog skitbra, men om jag skulle rekomendera något annat så kan jag väl nämna Wolfcreek Skinny Wolf eller Svartzonker McT, jag har båda och dom är helt underbara. Men dom är nog inte mycket bättre än alla andra handgjorda juveler!

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Beställde lina o tafsmaterial igår på eftermiddagen, prylarna kom redan idag. Helt suverän service måste jag säga. Tyvärr går det inte att direktbetala ifrån ett bankkonto vilket är det smidigaste.

Full pott för snabb service ger jag iallafall.

Kommentera

Många ++++ Till Lundgrens för snabba leveranser, jag har beställt ett antal ggr och alltid haft paketet nästa dag.

Jag har t,o,m lagt en order vid kl 17,00 som låg i brevlådan nästa dag.

Och gjorde en beställning nyss, 12 minuter tog det innan den var sänd.....
              Jerkbait är en dyr sjukdom...

www.BrunnbergLures.se

Kommentera

Jag beställde en order kl17.30 en torsdags eftermiddag och på fredagen var ordern framme!!
                Detta beror väl på hur stor ordern är men ändå

Kommentera

Beställde två beten från Lundgrens igår vid tvåtiden. Idag när jag var hemma på lunchen låg paketet i lådan. De hade dessutom dragit av frakten. Jag bor i Vaxhom vilket innebär att man oftast åker in till Stockholm för att handla om det är något som kan köpas i en butik där.

Lundgrens snabba och billiga leveranser gör numera att jag sällan behöver åka in till dem för att handla om jag får ett infall och vill köpa något bete eller liknande vilket gör att jag sparar ca 100:- i bensin och 40:- i trängselskatt. För att inte tala om att slippa sitta i ca två timmar i eftermiddagstrafiken.

Kan också passa på att nämna att ett av betena var ett Wolfcreek Crank Cub Regnbåge. Det är mitt andra Wolfcreekbete och jag vill plussa för den sanslösa finishen. Tjock och hållbar lack (tjock lack behöver inte alltid betyda hållbar) och målningen är ett konstverk.

Två tummar upp till Lundgrens och Wolfcreek.
                  Senast ändrad av bjork52; 2009-08-07, 13:07.

Kommentera

Har handlat över nätet på lundgrens och kan bara rekommendera dom. Sen var jag uppe i stockholm nu i veckan för att gå in affären. Jag var där 2 dagar i sträck, sista dan så höll jag på att missa tåget hem för PA tjötade så förbannat. =)

Helt underbart med handlare som verkligen älskar det dom gör, han pratade Muskyfiske bland annat, hade kunnat stå där hela dagen om inte min sambo stått jämte och kollat på klockan....

Helt underbar affär.

Kommentera

Har också bara gott att säga om dem. Ända som man skulle kunna klaga på är deras web sida som jag tycker är lite små jobbig bara.. Annars kanon.
                      http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 296 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar