EL-GE Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EL-GE Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag håller med föregående talare! Om man går till El-Ge så behöver man inte gå sportfiskemässan sen!
    Bra priser, alla som e med i nån lokal klubb eller sportfiskarna har rabatt!!! Jävligt proffsig/kompetent/trevlig personal som man kan snacka med nästan hur länge som helst (de stänger ju på kvällen...) Helt klart Gbg's (Sveriges?) mest kompletta butik!!!
    Senast ändrad av Nisse med z:a; 2009-06-12, 22:09. Anledning: felstavning
    Team El-Ge Småland
    http://nizzeofredde.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Nisse med z:a Visa inlägg
      Jag håller med föregående talare! Om man går till El-Ge så behöver man inte gå sportfiskemässan sen!
      Bra priser, alla som e med i nån lokal klubb eller sportfiskarna har rabatt!!! Jävligt proffsig/kompetent/trevlig personal som man kan snacka med nästan hur länge som helst (de stänger ju på kvällen...) Helt klart Gbg's (Sveriges?) mest kompletta butik!!!
      " Team: Team El-Ge Småland
      Sponsrad av: El-Ge sportfiske "

Hehe

Kommentera

Alltså va, hur kan nån tycka att stjärnås har det bästa sortimentet av någonting alls, det enda de har är överpriser. Och trevlig personal, det kan man inte neka dem. Dock så klandrar jag dem inte för det lilla sortimentet, de har ju tryckt in så mycket det går i den lilla butiken. De skulle försöka omlokalisera sig. EL-GEs har ett hyffsat sortiment, men jag håller med alla andra här om att personalen är lite halvdan. Har handlat där ett par gånger. Har handlat på stjärnås en gång, men varit där inne många gånger då jag bor i huset bredvid

Jag köper alla mina prylar från nya sporting/popup/attitudebaits eller så beställer jag från england. Var i Sportings nyöppnade butik i örebro igår... galet!! Den butiken <3 Bästa fiskebutik jag varit inne i. Bra personal också, där kan man snacka om kompetent.
        Bloggen | Portfolio

Kommentera

Håller med om att EL-GE är lite upp o ner , och priserna e ju nästan skammliga på visa grejer sen har dom mkt gammla saker som dom säljer för överpris osv. men ändå handlar jag där då de ligger nära.. ska nog börja beställa lite mera! har varit på stjärnås ett par ggr max kanske när jag varit där tyckte ja de var helt ok.

Kommentera

Ursprungligen postat av lethul Visa inlägg
            " Team: Team El-Ge Småland
            Sponsrad av: El-Ge sportfiske "

Hehe
            Jo, jag vet vilka jag är sponsrade av. Jag kunde lika gärna ha tagit kontakt med stjärnås eller MM eller varför inte Sporting, men jag tycker verkligen att El-Ge är den mest kompetenta butiken med bäst utbud.

Visst finns det kvar en del äldre prylar där prislappen inte rört sig på ett tag, men dom är inte omöjliga på nåt sätt.
            Å det där nån sa om att de skulle vara dyra; glöm det! De håller sig till list-pris eller under. Skulle det av någon skum anledning vara fel pris på prylen mot vad det e i katalog, kan jag ge mig f-n på att de ändrar.

Å som jag sa, flasha med medlemskortet från sportfiskarna, det lönar sig!
            Team El-Ge Småland
            http://nizzeofredde.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Nisse med z:a Visa inlägg
              Jo, jag vet vilka jag är sponsrade av. Jag kunde lika gärna ha tagit kontakt med stjärnås eller MM eller varför inte Sporting, men jag tycker verkligen att El-Ge är den mest kompetenta butiken med bäst utbud.

Visst finns det kvar en del äldre prylar där prislappen inte rört sig på ett tag, men dom är inte omöjliga på nåt sätt.
              Å det där nån sa om att de skulle vara dyra; glöm det! De håller sig till list-pris eller under. Skulle det av någon skum anledning vara fel pris på prylen mot vad det e i katalog, kan jag ge mig f-n på att de ändrar.

Å som jag sa, flasha med medlemskortet från sportfiskarna, det lönar sig!
              Vill bara påpeka att jag inte har något emot El-Ge. Varit där många gånger och har bara bra erfarenheter och har fått mycket hjälp där

Kommentera

Nu har denna tråden vart död i över 2 år. Undrar om någon varit på EL-GE sedan dess? Har det blivit bättre? Har nämligen flyttat från göteborg men skall ner på besök nu i vinter och tänkte svänga förbi. Några åsikter om butiken?

Kommentera

(har även spanat in deras webbshop som verkar riktigt nice)

Kommentera

Var inne för drygt en månad sedan. Och säljare som jag är så förväntat jag mig att någon kommer fram och frågar om dom kan hjälpa till. Och själv som jag var i butiken så behövde dom ju inte springa ihjäl sig mellan kunderna men ingen i personalen brydde sig om mig trots att jag aktivt sökte ögon kontakt(vet att man kan gå fram och fråga men det skall man som kund inte behöva om personalen är serviceinriktade) men inte en enda som var intresserad av att komma fram så jag gick efter 5 minuter i oförrättat ärende. Om det är så jämnt vågar jag inte svara på men jag kommer aldrig besöka dom igen.

Kommentera

Inte så konstigt om personalen/ägarna blir på dåligt humör.., dom sitter väl i klorna på grossister som kräver att dom säljer hela deras sortiment av skitprodukter, för att få sälja några få riktigt bra prylar..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 337 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 232 visningar
                      0 gillar