Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Jonas 37
    Berras v-ås har väldigt kunnig personal. Flugfiske prata med Ankan , han flugfiskar över hela världen, han har bla varit i Argentina , Kolahalvön , Norge. Butikschefen Nicklas har åtskilliga 10+ gäddor , gösar 7+. Nicklas behärskar alla metoder.Mete . trolling , havsfiske. jerkbait. Dock sällan Ankan är i affären. Nicklas är en extremt duktig specimenfiskare , metet är väl det fiske som ligger honom varmast om hjärtat. Willys har väldigt bra flufiskesortiment jämfört med berras. Är dock ingen på Willys som slår Ankan i flugfiske.
    Helt sant, både Ankan och Nicklas är mycket kunniga!

Kommentera

hmmm

Ursprungligen postat av Jonas 37
      Berras v-ås har väldigt kunnig personal. Flugfiske prata med Ankan , han flugfiskar över hela världen, han har bla varit i Argentina , Kolahalvön , Norge. Butikschefen Nicklas har åtskilliga 10+ gäddor , gösar 7+. Nicklas behärskar alla metoder.Mete . trolling , havsfiske. jerkbait. Dock sällan Ankan är i affären. Nicklas är en extremt duktig specimenfiskare , metet är väl det fiske som ligger honom varmast om hjärtat. Willys har väldigt bra flufiskesortiment jämfört med berras. Är dock ingen på Willys som slår Ankan i flugfiske.

men!dom har ju aldrig tid med kunder har själv aldrig varit med om att berra butiker har tid som behövs för att folk ska va nöjda eller förstå vad sa han nu?
      på willys eller lundgrens blir man inte besviken hur bra som helst.
      callaway

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta
        men!dom har ju aldrig tid med kunder har själv aldrig varit med om att berra butiker har tid som behövs för att folk ska va nöjda eller förstå vad sa han nu?
        på willys eller lundgrens blir man inte besviken hur bra som helst.
        Jag kan inte uttalamig om Lundgrens eller Berras i s-holm. Men V-ås butikerna känner jag till och på den tiden när man behövde hjälp med att välja utrustning så fick man alltid den hjälp man behövde för att köpa rätt utr, dessutom blev det nästan alltid lite extra tipps & tricks som gjorde att man slapp många av de fallgropar man annars hade råkatutför.(berras)

På willys fick man i bästa fall hjälp av en tvär och snorkig expedit som inte verkade brysig om kunden. Handlade där 3 ggr då jag tänkte att det kunde vara en dåligdag eller något sådant de första gångerna. Men då dåligt bemötande fortsatte så fick mina pengar gå till Berras istället!

Har handlat för 6000kr på Willys och lätt över 100.000kr genom åren på Berras. Men det är Willys själva som har valt att inte få tadel av mina inköp!

Kommentera

Ursprungligen postat av jögge
          Helt sant, både Ankan och Nicklas är mycket kunniga!
          Visst är både Ankan och Nicklas kunniga. Har själv pratat med båda av de.
          Nicklas var inne på lagret (?) då så det var någon annan tomte som skulle hjälpa mig. Istället för att fråga Nicklas så valde han att försöka lura på mig skit som jag inte behöver.
          Det kallar jag inte Service
          Bajen forever!

Kommentera

Han försökte förhoppningsvis inte lura dig. Det var förmodligen egen okunskap från hans sida (eller att han hörde fel). Men då är det ju iofs alltid bättre att talaom för kunden att man inte vet och försöka göra det bästa av situationen eller hämta någon som kan(om möjligt)!

Kommentera

Han förstog garanterat vad jag menade då han började visa askar som liknade det jag var på jakt efter. Men sen så blev han nog lite orolig och började leta efter nått annat som kan vara det jag letade efter. Okunnighet var det helt klart. Men tycker han borde ha ropat på Nicklas istället!
              Bajen forever!

Kommentera

Ursprungligen postat av korten
                Han förstog garanterat vad jag menade då han började visa askar som liknade det jag var på jakt efter. Men sen så blev han nog lite orolig och började leta efter nått annat som kan vara det jag letade efter. Okunnighet var det helt klart. Men tycker han borde ha ropat på Nicklas istället!
                Ja om Nicke var där så hade det väl varit en god ide. Annars så kunde han ju visat sortimentet och du själv valt det du ville ha!

Kommentera

jag och några komisar beställde 23 busterjerks och fick inte ett jävla öre i rabatt!!! tacka vet jag lundgrens
                  does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'

Kommentera

Ursprungligen postat av ezox
                    jag och några komisar beställde 23 busterjerks och fick inte ett jävla öre i rabatt!!! tacka vet jag lundgrens
                    berras är inte ett sånt ställe som ger rabatt.. ska du ha rabatt ska man gå till mindre lokala handlare eller dyl. Förra handlaren här i Bergeforsen var riktigt grym. Där kunde man göra priser.
                    Fish On!

Kommentera

PO,s

Ursprungligen postat av Ixu
                      berras är inte ett sånt ställe som ger rabatt.. ska du ha rabatt ska man gå till mindre lokala handlare eller dyl. Förra handlaren här i Bergeforsen var riktigt grym. Där kunde man göra priser.

PO,s i S-vall är också villiga att ge rabatt ibland, speciellt strumpan eller sumpan (han heter nåt liknande) måste dit nån dag å skaffa en till super samson -25kg, min andra går ju bara till 5kg... fast jag har ju en våg som går till 15kg, men jag vill gärna ha en samson:-)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 776 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 076 visningar
                      0 gillar