Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Inte alltid bästa servicen hos Berras kanske...värst är ändå deras "outlet" på Arlanda, herregud vad med dynga!!!

Kommentera

Jag har beställt där en gång via internet och det gick bra. Har även skickat min syster som bor i sthlm dit flertalet gånger med godkännt resultat. Den butiken inom koncernen som jag fick usel service i har numera bytt namn.

Butikerna i sthlm har jag inget emot, bara den i västerås.
      Allt eller inget är min filosofi!

Kommentera

Jag har inte beställt därifrån pga att de är så förbannat dåliga på att svara på frågor via epost. Jag har bra erfarenhet av lundgrens,attitude,fly fisherman och fiskekompaniet i malmö. Därför struntar jag i berras.

Kommentera

Ursprungligen postat av kapten haddock
          Inte alltid bästa servicen hos Berras kanske...värst är ändå deras "outlet" på Arlanda, herregud vad med dynga!!!
          mycket skit men även en del "guldkorn" zaltar för 60kr styck eller 2 st för 100. Jag fyndade ett Tica 14" #10-11 när jag var där för 700kr
          Fish On!

Kommentera

Fattar inte riktigt det där med service... HUR svårt kan det vara att ha bra service.
            Hur enkelt som hellst att fixa och kostar inte direkt några investeringar...

Får man ingen bra service så ska man inte handla där PUNKT...

Kommentera

Håller med helt å hållet berras e sk*t , beställ från Lundgrens dom e suveräna!!
              Lars Ström tog en tur med sin nya elbil. Plötsligt fick han sladd, tappade kontakten och slog en volt.

Kommentera

Ursprungligen postat av bäckarn
                Håller med helt å hållet berras e sk*t , beställ från Lundgrens dom e suveräna!!
                Håller med beställde från lundgrens onlineshop i lördags,idag måndag hade dom redan skickat grejerna!!!!!!!!!
                Slungan

Kommentera

har beställt spön från berras en gång. Aldrig mer!!
                  tog 4 veckor innan jag fick spöna. Och då var ett av de ett butiks exemplar som gick av första gången jag använde det.
                  Skickade tillbaka det och så tog det ytterligare 5 veckor innan jag fick tillbaka ett nytt (samma spö fast med en ny del)
                  Dessa spön var avsedda till vårmetet efter id och eftersom det tog 9 veckor innan det fungerade tillfredsställande bestämde jag mig för att aldrig beställa därifrån igen!

Västeråsbutiken är den butik som jag har mest emot. Var där, sa att jag ville ha en flugask med fack och tror ni inte dumfan tar fram en rapala låda och säger att det är den jag ska ha.
                  Jag blir då förbannad och hostar upp min skol-legitimation där det står att jag pluggar i forshaga och säger att det inte är någon idé att lura mig.

ALDRIG MER BERRAS!!
                  Bajen forever!

Kommentera

Ursprungligen postat av korten
                    Jag blir då förbannad och hostar upp min skol-legitimation där det står att jag pluggar i forshaga och säger att det inte är någon idé att lura mig.
                    Vad gjorde han då? Skrattade ihjäl sig, grät, sprang där ifrån, svimmade?
                    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Sturgeon
                      Vad gjorde han då? Skrattade ihjäl sig, grät, sprang där ifrån, svimmade?
                      Nä, inte direkt. Han såg mest fövånad ut när jag blev förbannad. Att det inte kan vara kunnig personal där och inte nån jävla idiot som inte vet vad han håller på med!
                      Bajen forever!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 781 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 078 visningar
                      0 gillar