Inte alltid bästa servicen hos Berras kanske...värst är ändå deras "outlet" på Arlanda, herregud vad med dynga!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Berras Sportfiske
Collapse
X
-
Jag har beställt där en gång via internet och det gick bra. Har även skickat min syster som bor i sthlm dit flertalet gånger med godkännt resultat. Den butiken inom koncernen som jag fick usel service i har numera bytt namn.
Butikerna i sthlm har jag inget emot, bara den i västerås.
Allt eller inget är min filosofi!
Kommentera
-
mycket skit men även en del "guldkorn" zaltar för 60kr styck eller 2 st för 100. Jag fyndade ett Tica 14" #10-11 när jag var där för 700krUrsprungligen postat av kapten haddockInte alltid bästa servicen hos Berras kanske...värst är ändå deras "outlet" på Arlanda, herregud vad med dynga!!!Fish On!
Kommentera
-
har beställt spön från berras en gång. Aldrig mer!!
tog 4 veckor innan jag fick spöna. Och då var ett av de ett butiks exemplar som gick av första gången jag använde det.
Skickade tillbaka det och så tog det ytterligare 5 veckor innan jag fick tillbaka ett nytt (samma spö fast med en ny del)
Dessa spön var avsedda till vårmetet efter id och eftersom det tog 9 veckor innan det fungerade tillfredsställande bestämde jag mig för att aldrig beställa därifrån igen!
Västeråsbutiken är den butik som jag har mest emot. Var där, sa att jag ville ha en flugask med fack och tror ni inte dumfan tar fram en rapala låda och säger att det är den jag ska ha.
Jag blir då förbannad och hostar upp min skol-legitimation där det står att jag pluggar i forshaga och säger att det inte är någon idé att lura mig.
ALDRIG MER BERRAS!!Bajen forever!
Kommentera
-
Vad gjorde han då? Skrattade ihjäl sig, grät, sprang där ifrån, svimmade?Ursprungligen postat av kortenJag blir då förbannad och hostar upp min skol-legitimation där det står att jag pluggar i forshaga och säger att det inte är någon idé att lura mig.
sigpic
Kommentera
-
Nä, inte direkt. Han såg mest fövånad ut när jag blev förbannad. Att det inte kan vara kunnig personal där och inte nån jävla idiot som inte vet vad han håller på med!Ursprungligen postat av SturgeonVad gjorde han då? Skrattade ihjäl sig, grät, sprang där ifrån, svimmade?
Bajen forever!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 781 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-05-19, 07:31
|
||
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 078 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
|
||
|
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
|
23 svar
1 993 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Vittling
2026-04-12, 09:40
|
||
|
Startad av Mathias 70, 2025-06-21, 12:56
|
0 svar
138 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-06-21, 12:56
|
||
|
Startad av trcolka, 2025-12-04, 16:40
|
3 svar
376 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av HarpoonMan
2025-12-12, 08:58
|
, beställ från Lundgrens dom e suveräna!!
Kommentera