Fantastiskt.
Önskar bara att jag också fick svar. Undrar vad dom ska hitta på denna gånger. Emil svarar nog inte ens. Nu vet jag att dom i alla fall läser mailen.
Är nog bara min epost dom struntar i.
Sjukt.
Kommer väl också få ett svar där det står att dom har "kommit bort" eller dyligt.
Det är 2014, man blir informerad om mailen stutsar. ALLA mail jag har skickat har levererats till mottagaren.
Kan inte SMTP servrern leverera mailet första gången så fortsätter den tills det går. Annars blir sändaren informerad om att det inte gick.
Så Emil.
Varför inte buda hit grejerna med express så blir alla nöjda.
Precis efter jag skrev detta så fick jag mail av emil.
"Hej Mathias!
Beklagar det fördröjda svaret på mailen, i och med vår flytt så har jag varit utan åtkomst på mailen under senaste dagarna men nu ärt den igång igen. Jag skickar rullen omgående och betet som vi hade fått in får du med utan kostnad som kompensation.
Kollinr: ********* <- här behöver man en referens för att söka. Det saknades visst
Mvh Emil Lööv
EL-GE Sportfiske"
Detta svar fick jag på följande epost.
Hej.
Nu tycker jag att det här börjar bli tråkigt. Jag blir lovad saker som inte händer. Vad kan jag tro på nu mer? Ni lovar saker som verkligen inte händer.
Jag har mailat med Emil i två veckor nu och det är ingen annan som svarar på mail. Inte ens du svarar fast det har gått 48h sen jag skickade brevet.
Är det emil som läser det här så vet du vad det gäller. Order 8997.
Onsdagen den 8e sa du att det skickades. I måndags mailade jag och fick inget svar alls. Jag ringde igår tisdag 14/1 och du sa till mig att mitt paket hade kommit i retur av Schenker. Dessa har inte försökt kontakta mig, dom har inte varit här och jag har inte fått varken sms eller postavi. Varför skulle paketet gå i retur efter bara några dagar?
Du emil sa till mig att du skulle ringa Schenker direkt och återkoppla till mig via epost. Detta var igår eftermiddag. Nu är det nästan 24 timmar sen och det har fortfarande inte kommit någon epost gällande min order.
Jag vet inte om den är på väg eller om den är här, i så fall hos vilket ombud. Allt innehåll i paketet är ju obrukbart nu eftersom det har tagit tre veckor. Jag förstår att rullen var restad på mellandagsrean men den var slut redan innan redan för det fick jag veta när jag ringde till er.
Jag vill bara veta vad som händer och nu får jag ingen information alls.
Jag tycker inte att jag som kund blir speciell väl behandlad. Man läser om andra kunder som har problem hos er som blir kompenserade, ni kontaktar dem via telefon och lämnar besked om försändelser.
Jag får inte ens svar på epost. Via telefon får jag ju väldigt positiv information men sen händer det absolut ingenting.
Vänliga hälsningar
x
Samt
Kollar man på nätet så är det ju inte bara mig ni behandlar illa. Jag fick berättat för mig att schenker har "returnerat" mitt paket till er som skickades 8/1. Jag skulle få mail igår 15/1 med uppgifter om försändelsen. Kom det något mail ifrån er? Nej
har jag fått svar på mitt mail jag skickade i tisdags? nej
Det jag skickade i måndags? nej.
Har ni ens skickat något med schenker eller privpack till mig dem senaste två veckorna? Nej.
För jag ringde schenker och privpack. Dom har ingenting i mitt namn dem senste två veckorna. Varför säga till mig att det är skickat två gånger när det inte är det. Det är inte kundservice att ljuga för kunden.
Jag vill ha kompensation för detta. Jag tycker det är fördjävligt att ni har så usel återkoppling. Jag förstår att ni byter lokal, jag förstår att det kan bli mycket att göra.
Men man meddelar kunden detta, man meddelar när det blir förseningar, och man säljer väl fan inte produkter som inte ens finns i lager eller ens kommer komma in.
Och bestämmer man sig för att sluta svara på telefon medans man har lovat att återkoppla. Ja då meddelar man detta också.
Ni kan ju kompa mig med en lina till rullen så ska jag inte tycka illa om er för alltid och inte heller be folk att sluta handla hos er.
Idag blir det inga vänliga hälsningar.
***
Som fortfarande väntar på sitt paket.
Så det tog en vecka att få svar på tre mail och rullen ska nu skickas för tredje gången? Spännande att se om det verkligen kommer en rulle. Följande är beställt.
Ambassadeur Toro NaCl
Kenzaki Trekrok (4/0 . 100-Pack)
Svartzonkertail (Shallow) <- slut och inga kommer komma in. Jag förstår.
Svartzonker McMio Tail
Svartzonker McMio Tail
Savage Gear Rigbin <- Denna finns inte heller i lager och kommer inte komma in. Dumt att sälja den då kanske.
Men McMio undrar om dessa kommer levereras, och kroken den nämns inte ens. Kroken skulle vara med i paketet som skickades onsdagen för två veckor sen.
Sjuk cirkus det här. Men den som väntar får se
Önskar bara att jag också fick svar. Undrar vad dom ska hitta på denna gånger. Emil svarar nog inte ens. Nu vet jag att dom i alla fall läser mailen.
Är nog bara min epost dom struntar i.
Sjukt.
Kommer väl också få ett svar där det står att dom har "kommit bort" eller dyligt.
Det är 2014, man blir informerad om mailen stutsar. ALLA mail jag har skickat har levererats till mottagaren.
Kan inte SMTP servrern leverera mailet första gången så fortsätter den tills det går. Annars blir sändaren informerad om att det inte gick.
Så Emil.
Varför inte buda hit grejerna med express så blir alla nöjda.
Precis efter jag skrev detta så fick jag mail av emil.
"Hej Mathias!
Beklagar det fördröjda svaret på mailen, i och med vår flytt så har jag varit utan åtkomst på mailen under senaste dagarna men nu ärt den igång igen. Jag skickar rullen omgående och betet som vi hade fått in får du med utan kostnad som kompensation.
Kollinr: ********* <- här behöver man en referens för att söka. Det saknades visst
Mvh Emil Lööv
EL-GE Sportfiske"
Detta svar fick jag på följande epost.
Hej.
Nu tycker jag att det här börjar bli tråkigt. Jag blir lovad saker som inte händer. Vad kan jag tro på nu mer? Ni lovar saker som verkligen inte händer.
Jag har mailat med Emil i två veckor nu och det är ingen annan som svarar på mail. Inte ens du svarar fast det har gått 48h sen jag skickade brevet.
Är det emil som läser det här så vet du vad det gäller. Order 8997.
Onsdagen den 8e sa du att det skickades. I måndags mailade jag och fick inget svar alls. Jag ringde igår tisdag 14/1 och du sa till mig att mitt paket hade kommit i retur av Schenker. Dessa har inte försökt kontakta mig, dom har inte varit här och jag har inte fått varken sms eller postavi. Varför skulle paketet gå i retur efter bara några dagar?
Du emil sa till mig att du skulle ringa Schenker direkt och återkoppla till mig via epost. Detta var igår eftermiddag. Nu är det nästan 24 timmar sen och det har fortfarande inte kommit någon epost gällande min order.
Jag vet inte om den är på väg eller om den är här, i så fall hos vilket ombud. Allt innehåll i paketet är ju obrukbart nu eftersom det har tagit tre veckor. Jag förstår att rullen var restad på mellandagsrean men den var slut redan innan redan för det fick jag veta när jag ringde till er.
Jag vill bara veta vad som händer och nu får jag ingen information alls.
Jag tycker inte att jag som kund blir speciell väl behandlad. Man läser om andra kunder som har problem hos er som blir kompenserade, ni kontaktar dem via telefon och lämnar besked om försändelser.
Jag får inte ens svar på epost. Via telefon får jag ju väldigt positiv information men sen händer det absolut ingenting.
Vänliga hälsningar
x
Samt
Kollar man på nätet så är det ju inte bara mig ni behandlar illa. Jag fick berättat för mig att schenker har "returnerat" mitt paket till er som skickades 8/1. Jag skulle få mail igår 15/1 med uppgifter om försändelsen. Kom det något mail ifrån er? Nej
har jag fått svar på mitt mail jag skickade i tisdags? nej
Det jag skickade i måndags? nej.
Har ni ens skickat något med schenker eller privpack till mig dem senaste två veckorna? Nej.
För jag ringde schenker och privpack. Dom har ingenting i mitt namn dem senste två veckorna. Varför säga till mig att det är skickat två gånger när det inte är det. Det är inte kundservice att ljuga för kunden.
Jag vill ha kompensation för detta. Jag tycker det är fördjävligt att ni har så usel återkoppling. Jag förstår att ni byter lokal, jag förstår att det kan bli mycket att göra.
Men man meddelar kunden detta, man meddelar när det blir förseningar, och man säljer väl fan inte produkter som inte ens finns i lager eller ens kommer komma in.
Och bestämmer man sig för att sluta svara på telefon medans man har lovat att återkoppla. Ja då meddelar man detta också.
Ni kan ju kompa mig med en lina till rullen så ska jag inte tycka illa om er för alltid och inte heller be folk att sluta handla hos er.
Idag blir det inga vänliga hälsningar.
***
Som fortfarande väntar på sitt paket.
Så det tog en vecka att få svar på tre mail och rullen ska nu skickas för tredje gången? Spännande att se om det verkligen kommer en rulle. Följande är beställt.
Ambassadeur Toro NaCl
Kenzaki Trekrok (4/0 . 100-Pack)
Svartzonkertail (Shallow) <- slut och inga kommer komma in. Jag förstår.
Svartzonker McMio Tail
Svartzonker McMio Tail
Savage Gear Rigbin <- Denna finns inte heller i lager och kommer inte komma in. Dumt att sälja den då kanske.
Men McMio undrar om dessa kommer levereras, och kroken den nämns inte ens. Kroken skulle vara med i paketet som skickades onsdagen för två veckor sen.
Sjuk cirkus det här. Men den som väntar får se
Kommentera