Beten.nu - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beten.nu

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Beten.nu

Vet inte om de finns en tråd om denna affären redan elr jag lägger den fel, men har försökt o få tag på beten.nu i mellan åt pågrund av att vissa av deras produkter inte fungerar å nu är de en beställning som de inte verkar vilja skicka till mig... De vägrar svara på mina mail, är jag tvungen att ringa till dem? Varför ens ha en mail om man inte kan maila den o få svar?

Första beställningen jag gjorde där för några årsen var perfekt, snabba var dem också, tänkte gedem högsta betyg o skriva positiva grejor om dem. Men nu vete fan.

Någon som har något liknande problem? Gillade ju sidan, mycke konstiga grejor instock... Snabb frakt hade dem också. I alla fall dem två första gångerna...
    Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Låter mysko, har själv suttit och svarat på alla mail i veckan eftersom Emil, som normalt gör det har semester. Har inte bommat något mig veterligen. Skicka gärna igen om du inte fått svar så ska jag försöka se vad som hänt med ditt andra mail.

MVH Björn / beten.nu

Kommentera

Jo har fått svar på mailet nu, men efter jag fick grejorna.

Mitt andra mail var om svartzonkers flashblade spinnare, köpte 4 stycken (Minsta storleken). Inga av dem snurrade mer än 2 varv, när man drog hårt i spöet som man brukar få göra för att få igång sletna spinnare. De är dock fixat då jag skickade ett mail till abu själva, o fick byta dem mot andra härliga grejor.

Men som sagt, lite svaga är ni på att svara på mail. Men de blir säkerligt bättre nu!
      Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Kan bara be om ursäkt om det blivit sent svar, ska normalt ske inom 24 timmar. Tar med mig detta till resten av personalen.
        MVH Björn

Kommentera

Lånar tråden för en fråga till Beten.nu

Hur kommer det sig att man inte kan förhandsbeställa en vara som ni vet ska komma in?
          Jag är intresserad av ett Draugen spö och har velat förhandsboka ett men enligt mail så går det inte.
          Jag arbetar själv med postorder hela dagarna och att inte låta kunden beställa något som inte finns
          i lager känns för mig konstigt.

Kommentera

Hej Dakota!

När det gäller Draugenspöna har vi valt att göra detta i samråd med leverantören som vill kolla att allt är ok innan grejorna släpps. Men även när det gäller andra grejor än FKP har vi valt att ha det på samma sätt. Ofta är det förseningar och uppskjutna leveranser i branschen vilket säkert skulle irritera många kunder om dom hade förbeställt. Grejor som vi vet är eftertraktade försöker vi istället informera via nyhetsbrev och fb när dom inkommer.

MVH Björn / beten.nu
            Senast ändrad av Beten.nu; 2014-08-20, 20:50.

Kommentera

Har ni möjligtvis någon idé om när Draugen D4 7" kommer in i lager igen?

Kommentera

Jag lånar tråden lite och ger er en liten "recension" av min första affär med butiken ifråga. Jag beställde tre beten i lördags och paketet dök upp tisdags. Tyvärr var det fel beten som låg i paketet men de var sjukt heta så jag mailade och frågade om vi kunde göra en deal så att jag kunde behålla de betena och få de jag egentligen beställt från början också. Självklart ville jag ju betala för "extrabetena" men lite rabatt och även fraktfritt skulle ju inte sitta fel. Responsen var snabb och motbudet var ännu bättre så det blev riktigt bra rabatt och fraktfritt såklart. Dessutom skickade de betena innan jag hann göra min betalning och idag låg det i lådan. Med andra ord, grym service!

Sist jag skrev om en butik (x-antal år sedan om Attitude Baits) i positiva ordalag tolkades det som smygreklam, fjäsk osv. Ni som läser ovanstående, se det som en upplysning istället för fjäsk för jag har inga connections med beten.nu.

Kommentera

Är riktigt nöjd med beten.nu
                  har beställt därifrån ett par ggr,alltid snabb leverans och OK priser! samt dem har pra utbud
                  Min fiskeblogg:
                  www.marcusfiske.blogspot.se

Kommentera

Hej igen!
                    Vad gäller leveransdatum på Draugen-spöna så är det FKP-Lubbe som ligger på bäst info. Hans sida på fb eller fkpgear.com brukar flagga när spöna är på ingång. Vet att det ska vara ny leverans på g men att det kan ta någon eller några veckor till.

MVH Björn / beten.nu

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 644 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 003 visningar
                    0 gillar