Vet inte om de finns en tråd om denna affären redan elr jag lägger den fel, men har försökt o få tag på beten.nu i mellan åt pågrund av att vissa av deras produkter inte fungerar å nu är de en beställning som de inte verkar vilja skicka till mig... De vägrar svara på mina mail, är jag tvungen att ringa till dem? Varför ens ha en mail om man inte kan maila den o få svar?
Första beställningen jag gjorde där för några årsen var perfekt, snabba var dem också, tänkte gedem högsta betyg o skriva positiva grejor om dem. Men nu vete fan.
Någon som har något liknande problem? Gillade ju sidan, mycke konstiga grejor instock... Snabb frakt hade dem också. I alla fall dem två första gångerna...
Första beställningen jag gjorde där för några årsen var perfekt, snabba var dem också, tänkte gedem högsta betyg o skriva positiva grejor om dem. Men nu vete fan.
Någon som har något liknande problem? Gillade ju sidan, mycke konstiga grejor instock... Snabb frakt hade dem också. I alla fall dem två första gångerna...

Kommentera