Sportfiskegiganten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskegiganten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sportfiskegiganten

Då jag inte hittade någon tråd om denna butik så starta jag en.

Hur är eran erfarenhet av denna butik?

Själv har de inte varit någon höjdare, försökte beställa ett par grejor för nåt årsen därifrån. Hände inget med beställningen på runt två veckor... Kan varit så att de hade slut på grejorna å var tvungen att beställa hem, men borde man inte fått ett mail då att de kan ta lite extra tid?
    Jag testade även att maila dem, fick aldrig något svar, så jag avbröt beställningen och fortfarande har jag inte fått något mail på ursäkt eller något...

Nu beställde jag igen för 2 dagar sen, kom på halv snabbt efter åt att jag missade en viktig grej å skickade därför mail till dem å frågade om de kunde lägga till den... Har fortfarande inte fått svar och de står fortfarande "under behandling" på ordern.

Kan ju lika bra slänga in här att de suger redigt stort att man dessutom inte kan se vad som är i lager å inte. Skulle sparat så jävla mycke tid å pengar.

Än så länge får de -5000 av 10 möjliga, mest för sämsta servicen på jorden.

Återstår å se vad som händer med beställningen och nej... Jag tänkte inte ringa till dem för jag tål inte såna här människor... Dem har dessutom mail adress av en anledning.
    Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Fråga på:

Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.

vad som händer med Din beställning!

Kommentera

Har redan skickat på ansiktsboken (Privat meddelande) å frågat vad de sysslar med för ungefär 5-6 timmarsen, fortfarande inget svar...

Och nu kl 18:00 verkar de som de slutat för dagen... Antar att de inte händer något idag heller då...
      Senast ändrad av Snöhäst; 2015-04-07, 17:06.

Kommentera

Här ser Du vem som gör vad

hoppas det kan hjälpa Dig

Kommentera

Nu svarade dem på ansiktsboken, dem borde kanske skipa att sitta på facebook hela dagarna å faktiskt skicka ut beställningar eller svara på mail... Lite irriterande... De svarade dock bara med att de varit "packat" med folk idag osv, såna ursäkter kan man tydligen dra fast man är ett företag.

Kommentera

"Företag" svarar oftast på mail vilken dag som helst i veckan, speciellt små företag.
            Dem bästa som svarat har varit abu själva, de svarade en lörda halv 11 på kvällen på några mail fram å tillbaks. Mycke smidigt.

Har man ett företag kan man inte förvänta sig med att komma undan igenom att säga "oj idag var de mycke folk, bäst å sitta vid facebook istället för å skicka ut beställningar"

Jag är aldrig ledig, jobbar varje dag. Jag har märkt att jag inte ens kan förvänta mig hälften av de från andra.
            Förväntar mig att dem i alla fall ska hinna packa grejorna på en vanlig dag, men de kanske bara är jag?

Kommentera

Hur vet du att dem sitter vid facebook istället för att jobba? Sist de skrev något där va 2a April.

Kommentera

Har beställt flere gånger från dem, inga bekymmer fungerat perfekt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
                  Hur vet du att dem sitter vid facebook istället för att jobba? Sist de skrev något där va 2a April.
                  För de svarade på mitt andre meddelande 5minuter efter jag skrev de till dem. Så antog att de svarade där snabbare än de svarade på mina mail... Som de fortfarande inte svarat på. Vilket betyder att dem sitter på facebook istället för att svara på kundernas mail, i alla fall enligt mina noggrana uträkning.

Ursprungligen postat av Ajax -71 Visa inlägg
                  Har beställt flere gånger från dem, inga bekymmer fungerat perfekt.
                  Intressant, ska bli kul å se hur de går framöver med min beställning.

Kommentera

Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
                    För de svarade på mitt andre meddelande 5minuter efter jag skrev de till dem. Så antog att de svarade där snabbare än de svarade på mina mail... Som de fortfarande inte svarat på. Vilket betyder att dem sitter på facebook istället för att svara på kundernas mail, i alla fall enligt mina noggrana uträkning.

Intressant, ska bli kul å se hur de går framöver med min beställning.
                    Så du är sur för att de svarade snabbt när du frågade dem via Facebook?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 574 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    1 934 visningar
                    0 gillar