Sportfiskegiganten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskegiganten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
    Så du är sur för att de svarade snabbt när du frågade dem via Facebook?
    Jag frågade vad de pysslade med istället för att svara på mail eller skicka iväg beställningarna, så svarade de att de var "packat" med folk idag och att de skulle genast ta tag i mailen.

Ja, jag är sur att de tar facebook seriösare än sina mail/kunder.
    Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Du har inte ens gett dem 1 arbetsdag innan du går bananas...

Kommentera

Kan ju nämna att för mer än två veckor sen jag frågade dem om tips på andra grejor också utan att få svar, men tyckte inte de behövdes nämnas här... Men men.

Nu är de tillslut utrett, de hade ungefär 20% av de jag ville beställa i lager bara. Så blir en annan butik å för blir så. "Tyvärr"
        Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Mig har Sportfiskegiganten´s personal alltid bemött med stort tålamod och användbara råd!

Kommentera

Beställde själv grejer nu under påskhelgen och hämtade ut paketet nyss. Snabbt och smidigt så har absolut inget att klaga på!

Kommentera

Har inte haft nån internetkontakt med giganten. Men i butik är de super! Grymt trevlig personal!

Kommentera

Jag var iväg under helgen och la en beställning på onsdagen veckan innan, de svarade glatt i telefon och kollade upp att allt fanns så att jag var säker på att allt skulle komma i tid. Allt gick som det skulle = happy camper.

Kommentera

Aldrig beställt online, men handlar frekvent därifrån i den fysiska butiken och är supernöjd. Har haft kontakt med både Rikard, Johan och Kevin i butiken, men mest Rikard och han kan vara den skönaste snubben i södra Sverige, riktigt trevlig och även de andra är supertrevliga och hjälpsamma. Bra utbud (finns mer i butiken än på nätet oftast), ger gärna tips osv och kan gå att tigga till sig lite kaffe också .

En av de absolut bästa fysiska butikerna jag besökt. Enda nackdelen är att man får nära på svindel i butiken när man ska hitta specifika saker, är så jäkla mycket prylar ;P.

Kommentera

Jag lade en beställning på nätet nu i måndags 10/10.
                    Min första på denna sida främst pga att den jigg jag eftersökte var slut på övriga ställen.
                    Nu är det väl absolut ingen panik på nåt sätt men paketet har efter drygt 48h inte skickats och inte har jag fått svar på mitt mail heller där jag ställt frågan om leverans blir av under onsdagen.
                    Sportfiskeprylar där jag beställer en hel del har ett grymt utbud och riktigt duktig personal dock så slår Dogger dom rejält på fingrarna när det gäller snabba frakter. Jag har fortfarande aldrig fått ett paket dagen efter beställning från Söders medans Dogger ALLTID levereras nästkommande dag.
                    Sportfiskegiganten går i alla fall bort hädanefter för min del...

Kommentera

Har beställt 2 ggr från Sportfiskegiganten. Båda gångerna har jag fått vänta lääänge på mina saker. Personalen är trevlig när man pratar med dom, men sericen på att få sina saker Suger.
                      Beställde en Imax 2-delad den 13 oktober. Har inte kommit och har inte fått något besked i heller.
                      I vårad beställde jag en Vadarjacka. Tror jag väntade 3 mån på den
                      Så ger dom denna vecka oxå sen avbeställer jag och handlar någon annanstans
                      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                      Flugfiske är en Livs-stil
                      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 299 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar