Sportfiskegiganten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskegiganten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Har beställt 2 ggr från Sportfiskegiganten. Båda gångerna har jag fått vänta lääänge på mina saker. Personalen är trevlig när man pratar med dom, men sericen på att få sina saker Suger.
    Beställde en Imax 2-delad den 13 oktober. Har inte kommit och har inte fått något besked i heller.
    I vårad beställde jag en Vadarjacka. Tror jag väntade 3 mån på den
    Så ger dom denna vecka oxå sen avbeställer jag och handlar någon annanstans
    varför ge dom en vecka till? mer än en månad och de har inte gett besked....då har de redan förbrukat allt förtroende och lite till...
    ta telefon och slå dom en signal och fråga vad i he---te de håller på med

tyvärr har jag samma erfarenhet av dom...
    Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
      varför ge dom en vecka till? mer än en månad och de har inte gett besked....då har de redan förbrukat allt förtroende och lite till...
      ta telefon och slå dom en signal och fråga vad i he---te de håller på med

tyvärr har jag samma erfarenhet av dom...
      Tror dom måste byta leverantör för det är dom som de skyller på hela tiden
      Jag fryser inte än så dom får tills på fredag att höra av sig
      Vart lovad den 15 november men kom ingen och nu hör dom inte av sig
      Jaja, inget som är betalt och jag sitter inte i sjön.
      Synd bara att dom är så här för dom är väldigt trevliga på telefon.
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
        Tror dom måste byta leverantör för det är dom som de skyller på hela tiden
        .
        De flesta leverantörerna i Sverige är kassa på att leverera. Trots att allt numera ska beställas på förorder, kommer oftast bara hälften av prylarna i tid. Och vill man komplettera under säsong kan man glömma det. Så det är inte helt lätt att ha butik..

Kommentera

Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
          De flesta leverantörerna i Sverige är kassa på att leverera. Trots att allt numera ska beställas på förorder, kommer oftast bara hälften av prylarna i tid. Och vill man komplettera under säsong kan man glömma det. Så det är inte helt lätt att ha butik..
          Tror dom beställer mycket från Polen. Men jag är inte 100% säker på det.
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Be o få prata med rickard, säg hur det ligger till o att du skippar grejerna o handlar hos konkurent ist om du inte får grejerna asap..

Kommentera

Jag har handlat rätt mycket av Sportfiskegiganten. Enbart i fysisk butik, aldrig på nätet. Trevlig personal och oerhört välsorterad butik.
              Det enda negativa jag har varit med om är att saker som "finns i lager" på nätet visar sig vara slut när man kommer till butiken. Felaktiga lagersaldon verkar vara mer regel än undantag i sportfiskebranschen. Dogger undantaget möjligen.

Hade jag haft butik med näthandel hade jag också prioriterat kunder i butik före att svara på mail eller fb. Om det däremot dröjer veckor innan man hinner/orkar svara kanske inte näthandeln är rätt verksamhet.

Kommentera

Jag har mycket bra erfarenhet øver lång tid och bara positiva upplevelser.

Kommentera

I princip bör man prioritera samtliga kunder, under butiksöppet så fysiska kunder men då får man hantera onlinekunder direkt efter det. Inte ska de nöja sig med sämre kundservice än andra betalande kunder.
                  Själv fick jag restnot på flera grejer från ELGE och "snarlika" varor i brist på det beställda. Har inte köpt där mer...

Kommentera

Har bara köpt en gång. Fungerade inte. Dvs om man med det menar att det stod att det var lagervara och ändå inte fanns. Trevligt folk då man ringer. Gissar att de arbetar mot någon annans lagersaldon och inte deras egna.

Även jag hörde det om leveranser från underleverantörer som inte fungerar riktigt bra. En webbutik som skall lira bra måste köra mot eget lager för att upplevas trevlig och professionell är min uppfattning.
                    __________________________________________________ _____________________________

Covfefe

Kommentera

De bör ju ha eget lager med tanke på storlek på butik. Och att inte ha grejer hemma skulle aldrig funka. Tex rullar blir ju billigare ju fler du som butik beställer. Därför tex olssons kan hålla lägre priser jämför med lokala småhandlaren som beställer ett par stycken. Hoppas det ordnar sig då den fysiska butiken är trevlig. Likaså perspnalen, tips trix o allmänt fiskesnack var gång man e där.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 298 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar