Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
    Sporting är absolut, utan tvekan, med god marginal den i särklass värsta handlaren jag har handlat av någonsin. Inte bara inom sportfiske utan alla kategorier.

    Jag kör omvägar för att inte köra igenom Örebro på grund av deras oöverträffade inkompetens.
    hahah vafan berätta mer

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av Sikkfisk Visa inlägg

      Oj, extremt. Lust att utveckla din input?
      Ursprungligen postat av mrfisker Visa inlägg

      hahah vafan berätta mer
      Ingenting nytt, jag har haft flera problem med dem förr vilket jag skrivit tidigare i tråden. Jag ville helt enkelt inte att senaste inlägget på förra sidan skulle vara något positivt.
      Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

      Kommentera


      • För några år sedan råkade min kompis ut för danskens beteende.

        Kompisen hade varit inne i butiken och lagt undan en rulle som hans morföräldrar senare samma vecka skulle köpa till honom i födelsedagspresent.
        När sedan morföräldrarna kommer till butiken och ska köpa rullen så propsar dansken på att barnbarnet även lagt undan ett gäng beten, vilket han inte gjort. Dom ifrågasätter men eftersom att dansken står på sig så köper dom även dragen.

        Detta tillsammans med att han aldrig synkade lagersaldot med hemsidan gjorde att jag slutade handla där.
        Jag hoppas grabbarna som tog över butiken gör det bättre.

        Kommentera


        • Hade aldrig några problem när jag handlade i butiken, men har för en dryg vecka sedan beställt några träbeten och lite annat småplock i webbshoppen sporting.
          En vecka senare så är statusen fortfarande beställning mottagen och inte ett svar när man mailar.
          Ska försöka avbryta affären så man får igen pengarna och sen handla direkt av betesbyggarna istället.

          Kommentera


          • Var nu många år sedan, men har varit med om samma sak. Beställde några jerks, fick några dagar senare ett samtal där det framkom att endast 1 bete fanns i lager. Han tyckte då givetvis att jag bara skulle plocka andra färger, som jag inte var sugen på. Tydligen var det VÄLDIGT bökigt att ta bort ordern, svarade tillslut i ren ilska att jag aldrig lagt beställningen om de färgerna inte funnits i lager. Slutade med att han skickade det betet som fanns och bjöd på frakten, vilket jag får säga att han gjorde bra.

            Kommentera


            • Ja dansken ringde mig med fem minuter efter att jag beställt några gäddmetespön som inte fanns i lager.
              Blev skapligt förvånad när en dansk ringer sent på kvällen och börjar snacka gäddmete med mig. Detta var för många år sedan, innan jag ens visste om vem han var. Fick en rekommendation på något annat spö och minns det som ett väldigt bra bemötande.

              Nu är det tyvärr inget bemötande överhuvudtaget, kanske driver han sporting endast som bisyssla numera pga hälsoskäl.
              Verkar enligt Klarna som det går att häva köpet om ytterligare en vecka om ingenting händer. Men trevligast vore helt klart om han kunde slutföra affären och skicka det jag beställt.

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
              99 svar
              26 430 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Cosmoz 08  
              Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
              115 svar
              23 501 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Reekie
              av Reekie
               
              Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
              23 svar
              3 618 visningar
              2 gillar
              Senaste inlägg BrainDisorder  
              Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
              13 svar
              905 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Flex
              av Flex
               
              Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
              3 svar
              752 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Villespinn91  
              Arbetar...
              X