Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• "Ren tur. Även en trasig klocka går rätt 2 gånger per dygn..."

Fast under alla år jag köpt av Dansken har det funkat superbra, handlat åtminstone 15 gånger av han och personligen tycker jag han har svinbra service och svarar alltid på frågor. Det lär ju inte bara vara tur.

Kommentera

• beställde 21 april fick hem grejerna 8 maj. nästan 2.5 vecka!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg

​Ren tur. Även en trasig klocka går rätt 2 gånger per dygn...
        Ja de va nog tur. Beställde ett spö för 2v sedan o de har inte blivit skickat än :/
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

• Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg

Ja de va nog tur. Beställde ett spö för 2v sedan o de har inte blivit skickat än :/
          Det är obegripligt att ett företag kan klara sig år efter år trots allt strul med leveranser. Jag har inte handlat där på ca 15 år p.g.a. krångel vid varje köp.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Stefanr72 Visa inlägg

Det är obegripligt att ett företag kan klara sig år efter år trots allt strul med leveranser. Jag har inte handlat där på ca 15 år p.g.a. krångel vid varje köp.
            Helt enkelt att dansken har ett unikt sortiment. Förr fanns det en konkurrent i lundgrens. Men när allt gammalt är slut så har de samma sortiment som xxl typ.
            Men det är tyvärr en trend som gäller överallt. Förr var det lite olika sortiment var i landet man var. Men nu är det samma i alla butiker.

Kommentera

• Sen har jag förståelse för att leveranstiderna kanske inte är som hos fiske journalen. Är ju en snubbe som guidar, driver nätbutik och då kanske man inte springer på posten och dhl varje dag?? För min egen del spelar det inte så stor roll om det tar en dag eller tre veckor få mina grejer. Men vi är ju olika alla.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Mathias 70 Visa inlägg
                Sen har jag förståelse för att leveranstiderna kanske inte är som hos fiske journalen. Är ju en snubbe som guidar, driver nätbutik och då kanske man inte springer på posten och dhl varje dag?? För min egen del spelar det inte så stor roll om det tar en dag eller tre veckor få mina grejer. Men vi är ju olika alla.
                Då kanske man ej ska bedriva webshop om man ej kan leverera saker inom 5 arbetsdagar! Om man ska åka någonstans så vill man få hem grejerna innan man åker. Inte efter. Lika bra att de lägger ner sporting om de ej har tid att skicka ordrarna. Amatörmässigt.

Kommentera

• Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg

Helt enkelt att dansken har ett unikt sortiment. Förr fanns det en konkurrent i lundgrens. Men när allt gammalt är slut så har de samma sortiment som xxl typ.
                  Men det är tyvärr en trend som gäller överallt. Förr var det lite olika sortiment var i landet man var. Men nu är det samma i alla butiker.
                  Håller med om att butiker blivit sinnessjukt tråkiga! Åker hellre till Motonet nu när fiskeaffärerna bara har samma lama grejer.
                  saknar ändå Sportings utbud här örebro!

Kommentera

• Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg

Ja sportings sortiment är bra. Men leveranstiden hade gärna fått vara snabbare.

Och man undrar ju vad som hänt med Lundgrens,de hade ju ett grymt sortiment med både spön o beten förut. Nu är det ju som vilken butik som helst.
                    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

• Ursprungligen postat av mrfisker Visa inlägg

Håller med om att butiker blivit sinnessjukt tråkiga! Åker hellre till Motonet nu när fiskeaffärerna bara har samma lama grejer.
                      saknar ändå Sportings utbud här örebro!
                      Motonet har bra sortiment, inte minst på krok, sänken och annat småplock. Men de är dyra. Häromveckan var jag inne och köpte två Atom Vass på XXL för 59 kr styck. Motonet tar 89 kr styck för sama drag. Trettio kronors skillnad. Tre drag hos XXL för samma pris som två på Motonet. Men det ska tilläggas att XXL inte är lika bra på fiske nu som för några år sedan.

I Örebro gillar jag Outdoor Extreme. De har en del grejer som andra inte har.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 291 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar