Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Sporting.se?

    Äre bara jag som är med om sjukt dålig service från denna butiken? Elr är de så enkelt att dem har lagt ner?
    Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

  • #2
    Jag har bara bra erfarenheter av sporting

    Kommentera


    • #3
      Jag beställde från Sporting för 2 veckor sedan. Fick mail med bekräftelse och pengarna är dragna men sen dess har jag inte hört ett pip.. Hoppas att de bara har haft lite påskledigt..

      Kommentera


      • #4
        Hmmm, intressant, jag har helt ärligt BARA extremt bra erfarenhet av sporting, men, då ska jag väl tillägga att jag hittills aldrig beställt därifrån (men lär ju göra det) utan bara haft massa mailkonversationer med dem.
        Mot mig har de alltid varit fruktansvärt bra när det kommer till kundservicen, grymt snabba och väldigt informativa/vettiga svar, samt trevligt bemötande...och detta även utan att jag ens beställt nåt därifrån (ännu som sagt).
        Hur gick det för dig @gbjerne? löste det sig???

        Mvh
        /peter
        https://www.facebook.com/OKspinners/

        Kommentera


        • #5
          För ett par år sen var det aldrig problem att beställa därifrån, Nu dom två senaste gångerna hade dom nästan inget hemma men på hemsidan hade dom sakerna, Fick pengarna tillbaka men lite trist när man sett framemot att få hem just det man beställt, men har bara hört bra saker om Sporting som butik. Men som webbshop får dom höja sig ett par steg tycker jag

          Kommentera


          • #6
            tycker sporting e riktigt grymma. dom kan iofs behöva jobba lite på sin hemsida kanske.

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Gädd-jos Visa inlägg
              Hmmm, intressant, jag har helt ärligt BARA extremt bra erfarenhet av sporting, men, då ska jag väl tillägga att jag hittills aldrig beställt därifrån (men lär ju göra det) utan bara haft massa mailkonversationer med dem.
              Mot mig har de alltid varit fruktansvärt bra när det kommer till kundservicen, grymt snabba och väldigt informativa/vettiga svar, samt trevligt bemötande...och detta även utan att jag ens beställt nåt därifrån (ännu som sagt).
              Hur gick det för dig @gbjerne? löste det sig???

              Mvh
              /peter
              Haha så detta blev inlagt nä min telefon som inte visade rätt sorry alla!
              Senast ändrad av team färgen; 2016-11-23, 21:17. Anledning: Jag och teknik suger

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av team färgen Visa inlägg
                Du har bara EXTREMT bra erfarenheter av dom!
                Sådär 8mån efter inlägger lades in.

                ??????
                Jag förstår inte???
                jag har bara gjort ett inlägg i denna tråden och det gjorde jag idag (inte för 8månader sen) efter jag fått ännu ett trevligt (och snabbt) mail ifrån sporting?
                Jag fattar inte, men misstänker att du har fått nåt om bakfoten? mitt inlägg är bara reflekterande över hur jag har blivit bemött av sporting, ingenting har med några 8månader eller annat att göra?

                Mvh
                /peter


                EDIT:
                eller du menar att det var 8månader sen som @gbjerne hade problem med dom i 2veckor? det har ju inget att göra med att JAG fortfarande bara haft extremt bra erfarenhet av dem?
                Däremot så är ju min fråga till honom fortfarande av intresse, hur gick det till sist för honom liksom? har det hunnit lösa sig under de här ~8månaderna (eller vad det nu är, skyller på dig om antalet månader är fel )
                Senast ändrad av Gädd-jos; 2016-11-21, 21:23.
                https://www.facebook.com/OKspinners/

                Kommentera


                • #9
                  Bumpar tråden lite.

                  Verkar som det fortfarande är dålig service. La en order den 15/8 och har inte hört någonting från dom. Mailade efter 1 vecka och frågade vad som händer, men inget svar. Mailade dom nyss igen. Hör jag inget om ett par dagar så skiter jag i ordern och lägger mina 3000kr på ett företag som iaf kan skriva och säga att saker är slut eller att det kommer ta lite tid innan de får hem det.

                  Kommentera


                  • #10
                    Slå en pling så får du säker svar snabbare mail brukar sällan vara snabbast. Tycker dem brukar vara riktigt snabba och ringer om något inte stämmer.
                    /Uhr

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                    99 svar
                    26 357 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cosmoz 08  
                    Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                    134 svar
                    29 614 visningar
                    18 gillar
                    Senaste inlägg JontaK
                    av JontaK
                     
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    112 svar
                    22 854 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Johaan
                    av Johaan
                     
                    Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                    23 svar
                    3 531 visningar
                    2 gillar
                    Senaste inlägg BrainDisorder  
                    Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
                    2 svar
                    546 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Robbansfiske  
                    Arbetar...
                    X