Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• mrfisker
    replied
    Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
    Sporting är absolut, utan tvekan, med god marginal den i särklass värsta handlaren jag har handlat av någonsin. Inte bara inom sportfiske utan alla kategorier.

Jag kör omvägar för att inte köra igenom Örebro på grund av deras oöverträffade inkompetens.
    hahah vafan berätta mer

Lämna en kommentar:

• Sikkfisk
    replied
    Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
    Sporting är absolut, utan tvekan, med god marginal den i särklass värsta handlaren jag har handlat av någonsin. Inte bara inom sportfiske utan alla kategorier.

Jag kör omvägar för att inte köra igenom Örebro på grund av deras oöverträffade inkompetens.
    Oj, extremt. Lust att utveckla din input?

Lämna en kommentar:

• Låg_Profil
    replied

Lämna en kommentar:

• Sikkfisk
    replied
    Beställde från sporting senast under black friday. Funkade som vanligt klanderfritt.

Lämna en kommentar:

• nephilim
    replied
    Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg

Han sålde väl fysiska butiken om jag minns rätt. Driver fortsatt sporting.se men enbart som webbutik.
    Stämmer. Jag vill minnas att han skulle rikta in sig mer på custom- och high-end prylar på sporting. Lite mer sådant som inte finns i alla butiker.

Lämna en kommentar:

• Grejo
    replied
    Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
    Men var det inte ägarbyte där eller på gång ?
    Han sålde väl fysiska butiken om jag minns rätt. Driver fortsatt sporting.se men enbart som webbutik.

Lämna en kommentar:

• Sundström76
    replied
    Men var det inte ägarbyte där eller på gång ?

Lämna en kommentar:

• Mathias 70
    replied
    Personligen har jag bara svinbra erfarenheter av sporting, köpt både st Croix spö, bull dawg spö, och ett gäng riktigt roliga wobblers och jerkbaits genom åren, sist nu innan jul några cobbs beten. Alltid snabba leveranser och personlig service när jag kontaktat dom. Dansken har varit suverän i sitt bemötande tycker jag. Men å andra sidan upplever jag det från dom flesta butikerna jag handlat i från. Dock är väl el-ges i princip döda. Min absoluta favorit på 80-90 talet. Deras katalog var ju bättre än fib-aktuellt.

Lämna en kommentar:

• engqvist
    replied
    Det som är viktigt oavsett branch. Skäll inte och läxa upp din personal framför kunder även om de i vissa fall kanske förtjänar det. Är otroligt oproffsigt enligt mig. Och som kund ska man verkligen fundera på om man vågar handla i en sådan butik. Hur kommer du bli bemött den dag du reklamerar en produkt?

Lämna en kommentar:

• Gesus
    replied
    Jösses?!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
130 svar
25 369 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
6 svar
1 238 visningar
0 gillar