Hjertmans - leveranstid - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjertmans - leveranstid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hjertmans - leveranstid

    Beställde en strömkabel till mitt lod från Hjertmans för över en vecka sen, har inte hört ett pip förutom att jag fick en faktura dagen efter beställning.
    Är det någon annan som har erfarenhet av att handla från dem? Alltid långa leveranser eller har jag bara haft oflyt?
    Slösurfade dagen efter och såg att Dogger hade samma kabel för samma pris - då hade jag haft den på en dag.

  • #2
    varför inte slå en signal till dom och fråga vad som sker istället för att fråga här?? för övrigt har jag aldrig haft några som helst problem med Hjertmans...
    Never let your memories be greater then your dreams...

    I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

    Kommentera


    • #3
      Ja det är klart att jag kunde ringt dit, det kan ju folk göra om det allra mesta så kan forumet stänga ihop.
      Att jag frågade här var väl för att få den andra delen av ditt svar.

      Kommentera


      • #4
        Bra att du fick det svar du ville ha av mig nu då,gissar dock att du, trots att jag litar på Hjertmans, fortfarande undrar om din order...
        Never let your memories be greater then your dreams...

        I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Pajkulan Visa inlägg
          Beställde en strömkabel till mitt lod från Hjertmans för över en vecka sen, har inte hört ett pip förutom att jag fick en faktura dagen efter beställning.
          Är det någon annan som har erfarenhet av att handla från dem? Alltid långa leveranser eller har jag bara haft oflyt?
          Slösurfade dagen efter och såg att Dogger hade samma kabel för samma pris - då hade jag haft den på en dag.
          Jodå, jag har lite av samma erfarenhet, dvs att det kan ta lång tid på postorder från Hjertmans. Dessutom hade de åtm tidigare lite halvkonstiga rutiner när det gäller leverans, lagersaldo och sånt.

          Beställde 2015 en pryl i deras webbutik för avhämtning i deras Brommabutik. Trodde i min enfald då att:
          1. Om den redan fanns i butiken i Bromma, skulle jag kunna reservera just denna och hämta direkt. Men nej, där trodde jag fel.
          2. När den sedan fanns i webbutikens lager, så skulle de skicka den till Bromma för avhämtning. Men nej, där trodde jag fel.
          3. Hur det egentligen funkade var att när jag lade en order i deras webbutik för avhämtning i Bromma, så beställer butiken i Bromma prylen från leverantören och när väl den kommer därefter så har jag min beställning att hämta.
          Tog väl inalles ca 3 veckor att få prylen.

          ... men det kanske funkar annorlunda idag.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
          99 svar
          26 357 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cosmoz 08  
          Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
          134 svar
          29 614 visningar
          18 gillar
          Senaste inlägg JontaK
          av JontaK
           
          Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
          112 svar
          22 859 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Johaan
          av Johaan
           
          Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
          23 svar
          3 531 visningar
          2 gillar
          Senaste inlägg BrainDisorder  
          Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
          2 svar
          546 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg Robbansfiske  
          Arbetar...
          X