Black week/Friday 2020 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black week/Friday 2020

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• JontaK
    replied
    Inga köp för min del under den magiska fredagen.
    Hittade varken rullar eller spön jag kunde tänka mig.
    Tittade även lite efter några specifika verktyg till rullskruvande, dyrgripar som ytterst sällan är nedsatta. Hittade en del intressant men dyr frakt hindrade affär, som vanligt smålänning som jag är.

Ursprungligen postat av Uffe5 Visa inlägg
    Tror de klarar sig riktigt bra utan dig som kund också.
    Reagerar rätt starkt på uttalanden likt ovan oaktat vilken butik det handlar om.
    Jag tycker alldeles för många aktörer i fiskebranschen främst verkar vara intresserade att bedriva inbördes ryggdunkarklubb där den enskilda kunden inte är så viktig.
    Än mer skrämmande att vissa slutkunder utan bekymmer försvarar de stora drakarna angående allt från trixande med "ordinariepriser" till otydliga uppgifter och bristande kundvård.

Svart fredag eller ej, sällan jag ens tar upp en diskussion i fiskebutiker numera då säljare och framförallt ägare mest brukar vara intresserade av att pissa in revir om någon "känslig" frågeställning eller kanske en kunds eventuella missnöje kommer på tal.

Har den aktuella butiken ett sätt att visa lager skribenten i tråden kan ha missuppfattat är det väl bättre att förklara hur det ligger till och inte konstatera att butiken minsann klarar sig utan personen i fråga?

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av Pia 100 Visa inlägg
    Tack Anteman för att vill förså och förklara för dem hur fel det låter med två lager! Det fattar ju även barn,vill man sälja tar man
    ju såklart från det lager som har varan. Problemet är att han troligtvis jobbar där. Vi fick ju exempel även på väskan prismässigt.
    Tur det finns andra butiker också.?.....
    ​​​​​​
    Ja för jag tycker det låter lite konstigt... men handlare får väl sälja som de vill om de är tydliga med det att deras två lager (det visste jag inte) med sannolikt samma ägare inte kan "kommunicera", det är ju knappast en självklar naturlag?
    För mig lät det lite ologiskt så jag frågade Uffe5 som i sitt "svar" på ditt inlägg bara hånfullt raljerade... å på frågan min ryckte Randig ut till skarpt försvar å Uffes och kanske SS vägnar...?

Om de jobbar där vet jag inget alls om men för SS skull hoppas jag på det motsatta, deras pinsamma respons skapade ingen köplust där så att säga... å är de SS:are så hoppas jag iaf någon annan rodnar...

För övrigt kan man köpa det mesta från t ex Aliexpress och välja att få leverans från Kina eller olika länder i Europa så tekniken finns uppenbarligen på global nivå men inom 08 blir den problematisk... å då e jag idioten? ;-)
    Senast ändrad av anteman; 2020-11-27, 19:13.

Lämna en kommentar:

• Villespinn91
    replied
    Nöjd att de ej har rea på frontmotorer för köpte en haswing och fick åtminstone 10 procent.. Tycker det är synd att de ej har rea på sådant

Lämna en kommentar:

• Grejo
    replied
    Såg på Eastfield lures Instagram att deras black friday erbjudande är EN jigg du får köpa för 699:- plus 150:- I frakt. Det sjuka är väl att det finns dårar som kommer köpa.

Lämna en kommentar:

• Hamnlampa
    replied
    Blev en Shimano Tranx 201 (vänstervevad) från Jensen & Celander, 1279:-. Otroligt bra pris.

Lämna en kommentar:

• Kolnej
    replied
    Ursprungligen postat av UB Visa inlägg
    Fiske.se har en bra rea.

Sportfiskeboden i Västerås har 25-50% på allt utom elektronik om jag minns rätt. De har ingen bra hemsida men info om rean finns på Facebook.
    Bra tips, fiske.se gillade jag.
    Fler tips om mindre aktörer är toppen. =)

Lämna en kommentar:

• Cosmoz 08
    replied
    Ursprungligen postat av Pia 100 Visa inlägg
    Tack Anteman för att vill förså och förklara för dem hur fel det låter med två lager! Det fattar ju även barn,vill man sälja tar man
    ju såklart från det lager som har varan. Problemet är att han troligtvis jobbar där. Vi fick ju exempel även på väskan prismässigt.
    ​​​​​​
    Tyvärr driver söders webshoppen & butiken som nästan 2 skilda företag då dom ligger på olika platser & verkar sakna möjligheter att flytta saker mellan butik & weblager.
    Är själv ofta i butiken & handlar & det är mkt dom inte har som endast webbutiken har & det går inte att beställa i butiken eller web butiken så man kan få hämtat i butik.
    Upplever det som det är deras stora problem med butiken idag att den känns bort prioriterad, förut visste man att Söders var alltid butiken som hade grejerna först när det kom nyheter. Nu kan det ta en vecka eller mer efter att andra butiker har fått nyheterna.

Lämna en kommentar:

• Pia 100
    replied
    ​​​​​​

Lämna en kommentar:

• sundsten
    replied
    Klickade hem ett;
    Gunki Iron T Chooten C210M 7-25g
    För 1199 på sporting, blir nog bra till våren.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av Randig Visa inlägg

Du är ju dum på riktigt
    Då kanske du som anser dig så vass kan utveckla? Blev du ledsen för Uffes skull, så e det rart gjort men inte speciellt upplysande... du förefaller inte ens kunna skilja på sak och person.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 183 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 175 visningar
0 gillar