Hittade varken rullar eller spön jag kunde tänka mig.
Tittade även lite efter några specifika verktyg till rullskruvande, dyrgripar som ytterst sällan är nedsatta. Hittade en del intressant men dyr frakt hindrade affär, som vanligt smålänning som jag är.
Ursprungligen postat av Uffe5
Visa inlägg
Jag tycker alldeles för många aktörer i fiskebranschen främst verkar vara intresserade att bedriva inbördes ryggdunkarklubb där den enskilda kunden inte är så viktig.
Än mer skrämmande att vissa slutkunder utan bekymmer försvarar de stora drakarna angående allt från trixande med "ordinariepriser" till otydliga uppgifter och bristande kundvård.
Svart fredag eller ej, sällan jag ens tar upp en diskussion i fiskebutiker numera då säljare och framförallt ägare mest brukar vara intresserade av att pissa in revir om någon "känslig" frågeställning eller kanske en kunds eventuella missnöje kommer på tal.
Har den aktuella butiken ett sätt att visa lager skribenten i tråden kan ha missuppfattat är det väl bättre att förklara hur det ligger till och inte konstatera att butiken minsann klarar sig utan personen i fråga?
Lämna en kommentar: