Rulltrim.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rulltrim.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag undrar detsamma. Inget svar på frågor. Någon härinne som känner honom?

Kommentera

Handlar här https://www.ebay.com/sch/i.html?sid=...6.m2548.l49496 aldrig strulat

Kommentera

Samma här. Beställde före nyår. Fick mail om sjukdom. Skrev att paketet skulle postas men länken säger fortfarande att paketet inte har lämnats in. Hoppas han får ordning på hälsa och affärer.

Kommentera

Ursprungligen postat av Vittling Visa inlägg
          Samma här. Beställde före nyår. Fick mail om sjukdom. Skrev att paketet skulle postas men länken säger fortfarande att paketet inte har lämnats in. Hoppas han får ordning på hälsa och affärer.
          Han skrev ju själv här i tråden 13 januari. Men jag är less. Har annulerat min order. Nån sorts ordning får det lov att vara. Betalat med Swish. Hoppas inte pengarna är rökta.
          Medlem i GGG-U
          Griniga Gamla Gubbar - Ungdomssektionen

Kommentera

Själv fattar jag inte varför ni över huvudtaget handlar från rulltrim? Mycket delar finns fortfarande kvar hos Abu, dock nu i Polen. Men under halva priset vad rulltrim tar. Dock är det beroende på vilken relation ni har med er lokala butik. Nu vet jag inte om abu generellt höjt sina priser. Men rulltrim har innan haft dubbla priset mot man köpte direkt från Abu.

Kommentera

Jag köpte för att de produkter jag ville ha var slut i lager hos andra. I efterhand kan man ju konstatera att jag borde varit lite mindre ivrig. Ett misstag helt enkelt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Vittling Visa inlägg
                Jag köpte för att de produkter jag ville ha var slut i lager hos andra. I efterhand kan man ju konstatera att jag borde varit lite mindre ivrig. Ett misstag helt enkelt.
                Samma här
                Medlem i GGG-U
                Griniga Gamla Gubbar - Ungdomssektionen

Kommentera

Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
                  Själv fattar jag inte varför ni över huvudtaget handlar från rulltrim? Mycket delar finns fortfarande kvar hos Abu, dock nu i Polen. Men under halva priset vad rulltrim tar. Dock är det beroende på vilken relation ni har med er lokala butik. Nu vet jag inte om abu generellt höjt sina priser. Men rulltrim har innan haft dubbla priset mot man köpte direkt från Abu.
                  Priser höjda med 30-40% i snitt. Priset på alla Abus reservdelar verkar ha gått upp. Även deras LP-delar. Priserna kommer definitivt att höjas på alla kanaler man fått tag på dem från.

Kommentera

Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg

Priser höjda med 30-40% i snitt. Priset på alla Abus reservdelar verkar ha gått upp. Även deras LP-delar. Priserna kommer definitivt att höjas på alla kanaler man fått tag på dem från.
                    Så är det säkert. Men likväl hade rulltrim dubbla priset innan på allt när man kunde köpa direkt från svängsta. Men det är ju upp till var och en. Köper själv inte från ockerfirmor av principsak. Står hellre över eller jagar delar på annat håll. Men förstår om man inte har något annat val. Då får man smälta stoltheten och öppna plånboken.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 642 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 002 visningar
                    0 gillar