Wallins fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wallins fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag väntar några dagar till. Sen får jag beställa det från någon annan. Det är säkert bra killar. Men som förgående talare så vill man ju ha det man beställt. Eller ett svar på varför det inte har dykt upp.
    Sluta snacka, ut o fiska..

Kommentera

Ursprungligen postat av mcben Visa inlägg
      Jag väntar några dagar till. Sen får jag beställa det från någon annan. Det är säkert bra killar. Men som förgående talare så vill man ju ha det man beställt. Eller ett svar på varför det inte har dykt upp.
      Kan kanske vara bra att skicka ett mejl om avbeställning innan du beställer av nån annan?
      Ola

Kommentera

...tycker de flesta webbutiker är sega med att leverera förutom Lundgrens som är jäkligt snabba. De har även den fina servicen att meddela om det blir någon försening.

Kommentera

beställde bullar från attitude i måndags,, fick dom i går,, det tycker jag om.. kanske lika bra att beställa ett st´croix från dom istället

Kommentera

Attitudebaits äger. Jag beställde en ranson jerkbaits vid 01.00 på natten. Blev uppringd kl 09.00 och fick reda på att 2 av de var restade och de undrade om jag ville ha 2 andra eller annulera de. Tog 2 andra och dagen efter låg avin i brevlådan samt aldrig varit med om längre leverans tid än 3 dagar från attitude. En god vän till mig beställde jerkgrejer från fishit i slutet av november förra året. Dessa har ännu inte blivit levererade, så man kan ju undra.
            NAJ! Jag plurra igen!

Kommentera

ha ha

Ursprungligen postat av Monn3 Visa inlägg
              Attitudebaits äger. Jag beställde en ranson jerkbaits vid 01.00 på natten. Blev uppringd kl 09.00 och fick reda på att 2 av de var restade och de undrade om jag ville ha 2 andra eller annulera de. Tog 2 andra och dagen efter låg avin i brevlådan samt aldrig varit med om längre leverans tid än 3 dagar från attitude. En god vän till mig beställde jerkgrejer från fishit i slutet av november förra året. Dessa har ännu inte blivit levererade, så man kan ju undra.
              Det är ju det jag säger,,,, det finns bra, o mindre bra,, men attitude äger,,
              Senast ändrad av JONNIE ROCKER; 2008-03-07, 11:32.

Kommentera

Alltså, ge dem några dagar till, det kan ju ha hänt nån personlig tragedi eller liknande, då ter sig ju allt annat väldigt avlägset.
                "Ska du bajsa så får du göra det på land, inte i båten"

Kommentera

Ursprungligen postat av silverlining Visa inlägg
                  Alltså, ge dem några dagar till, det kan ju ha hänt nån personlig tragedi eller liknande, då ter sig ju allt annat väldigt avlägset.
                  Jag skrev det tidigare. Men nästa fredag blir jag nog förbannad om dom inte har hört av sig. Får väl hoppas att det inte har hänt något allvarligt. Det kan ju vara så enkelt som att deras internet krånglar. Men jag skulle gärna villja ha ett svar på om dom är på väg eller inte. Kan ju handla dom någon annan stans om dom inte skulle vara på väg.

Den som väntar på nått gott...

Edit:
                  Fick svar via mail nu och han förklarade sig och ursäkten är godkänd. Men som jag skrivit tidigare så vill jag inte kasta skit på någon. Personer som ursäktar sig vinner mer poäng än sånna som inte svarar. Hoppas det löser sig för de berörda.

Mvh
                  Senast ändrad av mcben; 2008-03-07, 15:10.
                  Sluta snacka, ut o fiska..

Kommentera

Ursprungligen postat av mcben Visa inlägg

Den som väntar på nått gott...

Mvh
                    Väntar alltid för länge!

Bra att det löste sig. Det brukar fungera att ringa butiken och fråga också om nåt är konstigt, aldrig varit med om att de medvetet inte svarat eller så.

Kommentera

Mcben: Fick/får du grejerna?
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 107 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Westley Richard  
                      Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                      23 svar
                      2 027 visningar
                      0 gillar