Varning! fiskeflugor/improada! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning! fiskeflugor/improada!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Varning! fiskeflugor/improada!

köpte ett gäng flugor därifrån. ingen av flugorna såg ut som på bilden eller va den "toppkvalité" som utlovades. Lämnade ett dåligt omdöme för o varna andra.
    får då till svars ett negativt omdöme där det stod att jag var den värsta köparen på flera år. trots att jag betalade tio min efter auktionen. läste sedan andra omdömen o förstod att jag inte var ensam.

så varning på dom! hoppas inga fler faller i fällan!

sånt e tragiskt

Kommentera

va tycker du om rullarna???? köpte en silvrig alu. rulle av dom nyss......men läste att en kille va missnöjd.......ska ja oroa mig???????

Kommentera

jag köpte lite små wobblers från deras hemsida, "halva priset och fraktifritt" så vafan. Visst, inga toppengrejer direkt, men för 20:-/st ska man inte förvänta sig så mycket heller. Levererades på ett dygn så snabba ryck där i alla fall.

Kommentera

jag har köpt flugor från dem ett antal gånger, och har inget att anmärka på kvaliteten. Visst, de kan se lite underliga ut, som att hacklet sitter lite snett. Men det har inte hindrat dem från att leverera hugg för mig. Väldigt prisvärda nymfer, och verkar vara bra kvalitet på krokarna. Men visst, det är billigt och måndagsexemplar kan man inte komma undan. Har dock köpt kvalitetsflugor (dyra) som gått sönder vid första hugget från fisken.
          www.hellfish.se

Kommentera

om man läser deras omdömen så är dom jävliga vid reklamationer osv. o sen ska man inte sälja saker som ser ut en sak på en bild o sen något helt annat när man får det

Kommentera

Liknande med Gadgetbay

Ursprungligen postat av ENEL Visa inlägg
              om man läser deras omdömen så är dom jävliga vid reklamationer osv. o sen ska man inte sälja saker som ser ut en sak på en bild o sen något helt annat när man får det
              Köpte wobbler på tradera av Gadgetbay, blev klart besviken då dom skickade fel sort till mig! Mailade och undrade om vi kunde lösa det på något vis men fick ej något svar. Lämnade då ett negativt omdöme varpå jag fick ett mail ett par dar senare från dom där dom skrev att jag hade fått ett negativt omdöme, trots att dom redan lämnat ett positvt. Kan inte annat än skratta åt så låg nivå!!!!!!

Kommentera

Dem har en fin hemsida i alla fall, hur var kvaliteten på krokarna till flugorna ?
                Hårda Hugg!

http://www.piscari.se
                http://www.svensktmete.se

Kommentera

HEJ!Massor av eloge till fiskeflugor.se,snabbt och bra kvalitet har i princip prenumerat på flugor sedan de startade för ca 5-6 år sedan de hette MS Fiskeflugor då.För mig och mina fiskekamrater har det alltid fungerat suveränt,har pratat med ägaren själv och fått bra tips,visst de har mkt att göra pga få i personal men för oss har det gått snabbt och vi är supernöjda med kvaliten.Kan inte annat än att rekommendera dem speciellt på flugor,flugrullar dem köper man gärna mer utav.

Kommentera

Ursprungligen postat av Tuppengalfemisju Visa inlägg
                    HEJ!Massor av eloge till fiskeflugor.se,snabbt och bra kvalitet har i princip prenumerat på flugor sedan de startade för ca 5-6 år sedan de hette MS Fiskeflugor då.För mig och mina fiskekamrater har det alltid fungerat suveränt,har pratat med ägaren själv och fått bra tips,visst de har mkt att göra pga få i personal men för oss har det gått snabbt och vi är supernöjda med kvaliten.Kan inte annat än att rekommendera dem speciellt på flugor,flugrullar dem köper man gärna mer utav.
                    Tuppengalfemisju
                    Reg nov 2010...
                    Har bara skrivit i trådar om ff?!
                    Jävig i frågan?

Inte direkt första tråden om fiskeflugor.se, vilket jag tycker talar för sig. Har ingen egen erfarenhet, men... ingen rök utan eld!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 322 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 229 visningar
                    0 gillar