Var ute igår och fiskade. Lånade en flytoverall. Två delad. Grymt skönt vare! Ända negativa var att man blev lite trött i axlarna efter en heldag med dem där hängslena tryckande mot. fast kanske var för jag jerkade hela dagen.
Testade även en Sunrigde ( stavning?) overall idag. Grymt sköna. Fast heloverall då. Blir inköp av en delad ir odelad sunridge nästa vecka.
Skitfiske
Testade även en Sunrigde ( stavning?) overall idag. Grymt sköna. Fast heloverall då. Blir inköp av en delad ir odelad sunridge nästa vecka.
Skitfiske
... Hängslena e inte jobbiga mot axlarna och om dom nu blir det så har man kanske spänt dom för mycket? Dessutom så är det bara flytmaterial i Jackan + att hela overallen väger fan 10 kg mindre och är supertunn om man gemför med billigare Fladen/imax hela overaller. Jag brukar ha hela overallen på mig under vintern men senare så blir det ett par jeans+jackan eller några andra varma byxor och det är verkligen bekvämt att kunna ha 1 av delarna istället för att vara påtvingad hela overallen som gör att man knappt kan knyta skorna (odelad då asså)
Kommentera