FiskeSnack.com Inaktivt ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FiskeSnack.com Inaktivt ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Klart man ska svara, hjälpa och stötta. Tyvärr finns det oxå väldigt många på detta forum som bedriver en form av propaganda för vissa typer av fiske samt är direkt ohövliga mot andra människor.

Därför ledsnar folk också att svara, göra inlägg med tanke på att man knappt kan yttra sig i vissa fall utan att bli idiot förklarad för man inte tänker som motparten.

Jag älskar det fria ordet och tanken. Det stimulerar och engagerar. Om alla tyckte / tänkte likadant hur /varför skulle vi ens behöva kommunicera.
    Åhh ja, Åhh ja det går allt an att ta för sig två gånger !

Wallins Fiske Team Stugun

Stuguns Pike Fishing Center

Kommentera

Tycker nog att denna tråd är lite orättvis.
      Skulle vara bättre om man någon moderator kunde dela upp ämnena bättre så det blir lättare att hitta. Vet inte hur många trådar det finns om samma ämne. Jag har tröttnat på att svara på samma frågor som dyker upp och har dessutom tröttnat på att leta efter tidigare trådar så man kan länka. Tror att det är dags att uppdatera FS lite.
      Sen att det är många "barn" här får man ju se som ett lyft för fisket. själv anser jag att om man är 15 eller 22 inte spelar så stor roll, barn som barn.....
      Det är trots allt i forumet som faktan finns dokumentrad, sen att faktan dessutom finns hos medlemmarna är ju en stor tillgång till dom som undrar.
      A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
        Nej, men det är ju 100ggr svårare att hitta dom vettiga inläggen när det kommer upp 100skräptrådar med massa skräpinlägg när man skall försöka använda sökfunktionen. Förstår att vissa ger upp och skapar en ny tråd, och så blev det ännu svårare för nästa.
        Just denna attityd att föringa andra människors sökande kunskap skadar mer än gynnar forumet. Många gånger finns svaret i forumet men sökfunktionen accepterar inte de termer eller sökord som man skriver in. Därför postar man en ny tråd.

Låt de som postar känna sig viktiga genom att bidra med ett nytt inlägg eller en ny åsikt och kalla den inte skräp.

Det finns säker 50 trådar i forumet om folks favoritbeten etc. Det var viktigt för grundaren att få dela det med oss andra. Mångfald är ett bevis på att folk vill göra sig hörda och söker kunskap och även delar med sig av denna.
        Åhh ja, Åhh ja det går allt an att ta för sig två gånger !

Wallins Fiske Team Stugun

Stuguns Pike Fishing Center

Kommentera

Ursprungligen postat av Xtravagance Visa inlägg
          Just denna attityd att föringa andra människors sökande kunskap skadar mer än gynnar forumet. Många gånger finns svaret i forumet men sökfunktionen accepterar inte de termer eller sökord som man skriver in. Därför postar man en ny tråd.

Låt de som postar känna sig viktiga genom att bidra med ett nytt inlägg eller en ny åsikt och kalla den inte skräp.

Det finns säker 50 trådar i forumet om folks favoritbeten etc. Det var viktigt för grundaren att få dela det med oss andra. Mångfald är ett bevis på att folk vill göra sig hörda och söker kunskap och även delar med sig av denna.
          Mycket bra skrivet... well done...
          "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
          "Keep it simple"

//Jan O
          www.fisheco.se
          www.brofiske.net
          www.magazinefisheco.se

Kommentera

De som inte kan acceptera nya medlemmar som är mindre kunniga borde inte hänga här och verkligen inte på publika forum.

Sen säger ni att det kommer massa skräptrådar.. Men ändå ska ni in i trådarna och lägga en skräp kommentar som dessutom inte ens har något med tråden att göra.

Jag kan inte påstå att jag kanske har skapat de vettigaste trådarna men hänvisa mig/oss till en tråd med svaret istället
            (Självklart är inte det någon annans jobb utan de ska man göra själv innan man postar en tråd men alla kan göra fel..).
            Senast ändrad av phille; 2008-07-25, 16:47.

Kommentera

Ursprungligen postat av Xtravagance Visa inlägg

Precis så blev det, och hur gick det?
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                Jag tycker forumet har helt ok fart med tanke på att det är mitt i sommaren och semester för de allra flesta. Som jag skrev i en annan tråd så har senaste månaden varit all time high när det gäller unika besökare. Över 70.000 helt unika besökare enligt oberoende mätleverantör Google Analytics. Sedan är det helt klart en massa folk som smyger i vassen och mest läser.

Jag är ny här på forumet och jag är just den där som smyger i vassen och mest läser och kollar in fiskebilder!!!! De funderingar jag har behövt få svar på har jag sökt reda på via sökfunktionen. Ett kanonforum hittills som jag upplevt det.

Kommentera

Nej, men det är ju 100ggr svårare att hitta dom vettiga inläggen när det kommer upp 100skräptrådar med massa skräpinlägg när man skall försöka använda sökfunktionen. Förstår att vissa ger upp och skapar en ny tråd, och så blev det ännu svårare för nästa...
                  Verkligen??? Jag skulle påstå att det är betydligt lättare att läsa 100 välskrivna rubriker (om moderatorn gör sitt jobb). Än en supertråd där du måste läsa 3000 inlägg för att hitta det du söker.

Precis så blev det, och hur gick det?
                  Och hur många inlägg har du?? Så vitt jag kan se så har du skrivit en hel del nonsens. Det finns ju en hel del typer som måste posta i alla trådar vare sig dom bidrar eller inte!!

Kommentera

Ursprungligen postat av mdlarsson Visa inlägg
                    Verkligen??? Jag skulle påstå att det är betydligt lättare att läsa 100 välskrivna rubriker (om moderatorn gör sitt jobb). Än en supertråd där du måste läsa 3000 inlägg för att hitta det du söker.
                    Verkligen??? Synd bara att dom där rubrikerna du snackar om inte existerar.
                    Senast ändrad av Flodebanan; 2008-07-25, 22:42.
                    sigpic

Kommentera

Nu börjar det dyka upp lite genomtänkta inlägg i denna diskussion...
                      Men som sagt, tror det börjar bli dags att dela upp forumen mer så det blir lättare att hitta. Det är ju mest gäddfiske här som gäller och det är jag inte så intresserad av men hjälper gärna ungdommarna med sina flugfiskefunderingar.
                      A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 445 visningar
                      0 gillar