FiskeSnack.com Inaktivt ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FiskeSnack.com Inaktivt ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
    Den dagen min arbetsplats blir befolkad med 100st 12-15åringar utan ngn kunskap och utan eget initiativtagande säger jag helt klart upp mig...
    Hade du haft en arbetsplats på 12000 anställda tror jag inte du hade brytt dig över 100st till...

Kan även tillägga att herr Flodebanan hänger på www.fragbite.com vilket är ett gamingcommunity med över 20.000 medlemmar där medelåldern är ca 13-15 hoppa in och ta en titt och läs trådarna där så får ni se själva. Det är det mest oseriösa forumet jag vet.
    Senast ändrad av G1zm0; 2008-07-25, 12:34.

Kommentera

Hur orkar ni,, ett forum bygger väl lite på att ha så bred kunskaps basis som möjligt,för dom yngre att ta del av,, Var stolta i stället, annars är ni ju inte bättre än dom "där" griniga gubbarna som jagade en när man var ung,, bara för att man kanske metade på fel ställe,,. in med mer ungdommar som kan ta efter när vi andra har knoppat in,, min åsikt.

Kommentera

Ursprungligen postat av phille Visa inlägg
        Inte konstigt att kvaliten är så låg på forumet då du har den här inställningen?

Tänk dig vilken kunskapsbas detta skulle bli om ni hjälpte alla sopor och svarade på deras frågor. Då kan de nästa 100 12åringarna bara söka så kommer de hitta sina svar och då slipper ni de idiotiska frågorna.

Kolla på zatzy.com . Finns inte många frågor angående forumets inriktning som inte är besvarade. Där finns det inget som heter överbefolkat dessutom. Där är man glad att de kommer nya användare.

Tycker vissa av er har en konstig inställning då det är ett publikt forum.
        Det är Sveriges största kunskapsbas när det kommer till fiske! Men uppenbarligen är alla som skapar 10nya trådar varje dag helt enkelt för lata, eller för dumma för att förstå det. Dessutom försvinner alla vettiga inlägg in i dimman av meningslösa sådana och onödiga trådar hit och dit.

Kolla på zatzy.com - En site för bilintresserade, bil får man köra först när man är 18år, sin första bil köper nog merparten kanske när dom är 19-20 och har skaffat sig ett jobb efter gym?

Trofan det blir en annan standard där?
        sigpic

Kommentera

Jag tycker forumet har helt ok fart med tanke på att det är mitt i sommaren och semester för de allra flesta. Som jag skrev i en annan tråd så har senaste månaden varit all time high när det gäller unika besökare. Över 70.000 helt unika besökare enligt oberoende mätleverantör Google Analytics. Sedan är det helt klart en massa folk som smyger i vassen och mest läser.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av MrGädda
            Borde vi inte vara glada över att det finns ungdomar och barn som vill lära sig något inom fisket och som tycker det är kul med fiske!? Det är ju oftast i början som man har frågor och man söker snabba svar. När vi då lär dem det vi kan så frågar de inte så mkt senare utan de kan i stället sprida sina nya erfarenheter till andra medlemmar.

En tanke bara...
            Helt rätt, ungdomar som fiskar är väl skitkul. Men problemet ligger nog lite i det du säger "det skall vara snabba svar" och dom är uppväxta med att få allt serverat på silverfat via google. Men tyvärr är nog den epoken av givmildhet på Internet slut. Man mår heller inte dåligt på något sätt att utvecklas lite själv, tänka lite logiskt, och FAN så mkt roligare det är när man lyckas!

Men barn är ju barn...
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
              Hade du haft en arbetsplats på 12000 anställda tror jag inte du hade brytt dig över 100st till...
              Det var en liknelse, och den försökte inte föreställa förhållandet 120:1.
              Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg

Kan även tillägga att herr Flodebanan hänger på www.fragbite.com vilket är ett gamingcommunity med över 20.000 medlemmar där medelåldern är ca 13-15 hoppa in och ta en titt och läs trådarna där så får ni se själva. Det är det mest oseriösa forumet jag vet.
              Just det ja, sidan där jag fick ett PM av dig att du missann visste "mest om fiske" när du innerligt påstod att ett Jerkbaitspö inte alls var ett spinnspö.

Det är btw sveriges största nyhetssida inom esport. Forumet har vissa seriösitetsproblem, men det är inte straffbart att avstå från att kika/läsa/skriva i det.
              sigpic

Kommentera

Det är Sveriges största kunskapsbas när det kommer till fiske! Men uppenbarligen är alla som skapar 10nya trådar varje dag helt enkelt för lata, eller för dumma för att förstå det. Dessutom försvinner alla vettiga inlägg in i dimman av meningslösa sådana och onödiga trådar hit och dit.

Kolla på zatzy.com - En site för bilintresserade, bil får man köra först när man är 18år, sin första bil köper nog merparten kanske när dom är 19-20 och har skaffat sig ett jobb efter gym?

Trofan det blir en annan standard där?
                Vad är det för onödiga trådar du pratar om då? Inga inlägg förvinner för att det skapas flera trådar.

Väldigt många som börjar hänga på zatzy när de är 15år. Man måste inte ha körkort och bil för att vara bilintresserad.

Kommentera

Ursprungligen postat av phille Visa inlägg
                  Vad är det för onödiga trådar du pratar om då? Inga inlägg förvinner för att det skapas flera trådar.

Väldigt många som börjar hänga på zatzy när de är 15år. Man måste inte ha körkort och bil för att vara bilintresserad.
                  Nej, men det är ju 100ggr svårare att hitta dom vettiga inläggen när det kommer upp 100skräptrådar med massa skräpinlägg när man skall försöka använda sökfunktionen. Förstår att vissa ger upp och skapar en ny tråd, och så blev det ännu svårare för nästa...

Det är inte väldigt många inlägg som ser ut att vara skrivna av 15åringar på zatzy, men det kan vi säkert argumentera om i evigheter eftersom vi aldrig kommer få veta det säkert. Men jag LOVAR dig att det är mer ungdomar på FS. Det är iaf bra mkt mera skräptrådar.
                  sigpic

Kommentera

Nästan allt seriöst och kunnigt folk har lämnat forumet för det blivit överbefolkat av alla nybörjare. Kunskapsbasen försvinner och forumet dör sakta med säkert...

Precis som på de flesta andra sidor.
                    Kunde inte sagt det bättre själv.

Kommentera

Ett skräpinlägg är inte ett skräpinlägg för personen i fråga, tänkt er själva när ni var nya inom fisket och sökte svaren på alla frågor om sitt fiske inte hade man väl velat höra att det var idiotiska frågor och rent av dumförklarad, bara för att man var okunnig men ville lära sig mer . Nä jag tycker att man ska söka så mkt info som möjligt men om man inte hittar svaret på sin fråga så går det bra att ställa vilken som helst , hur logiskt svaret än må vara.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 445 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Nextline  
                      Startad av geson, 2010-08-05, 15:29