Sjuuukt bra gäddfiske :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sjuuukt bra gäddfiske :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    Ursprungligen postat av Daxe Visa inlägg
    Då väntar jag mig 10000GäddorPåEnDag.avi snart då! Väntar med spänning! Tack på förhand "Avundsjuk"
    haha det tyckte jag var lite kul. Han måste inte ha menat något illa? lite sarkasm bara hehe... Grattis by the way sjukt fiske

    P.S.
    Klart att det finns folk som tror att det är en lögn, med tanke på att det tyvärr finns folk som ljuger här på forumet
    Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

    Kommentera


    • #32
      Daxe: Jag tycker synd om dig. Så bitter........

      Grattis till ett grymt fiske!!

      Kommentera


      • #33
        härligt grattis!. polarn och jag drog 56 gäddor på 2 dagar! nu i helgen ska vi ha över 60

        Kommentera


        • #34
          Jag har också varit med om något liknande för ca 15år sen 60 st + i nästintill snöstorm på vårkanten. Det sjuka var att vi höll kanske på att fiska i max 2,5 timmar. I samma sjö ett par tre år senare under värsta åskovädret så var det borren som högg helt otrolig man behövde bara doppa i jiggen brevid båten, vi tog säkert 2-300 st kanske mer ! Visst det blev inga stora vid dessa tillfällen men ack så kul. Jag kan bara hålla med, såna här minnen tar man med sig till graven.

          Kommentera


          • #35
            du drog alltså 102 gddor med en top på 5,3 kg? ;p
            grattis ändå

            Kommentera


            • #36
              101 gäddor på tre personer och en dag är mitt båtrekord men inte fisk över 3 kg på den turen.
              http://nypanfishingteam.blogg.se/

              Kommentera


              • #37
                Oj, jag som var sinnessjukt stolt över 85 landade gäddor på 4 pass (2pers). Detta sätter ribban inför 2013! Stort grattis till er och hoppas ni får uppleva det igen!

                //Ace

                Kommentera


                • #38
                  Jag tror oxå att det är sant, jag o min far har haft liknande fiske då vi var ute i 2 timmar o drog totalt 29 gäddor, dock bara smått, dagen efter var det inte alls lika bra, varför kan jag inte svara på. Kan tillägga att jag körde bara på en rödvit biltema wobbler

                  Kommentera


                  • #39
                    Riktigt kul att läsa.Vi drog runt 15 gäddor på 1.5 timmar. Många fiskar kan vara lika skoj om inte roligare än bara en stor fisk.

                    Kul att läsa att det var i västerNorrland.

                    Gillar själv fisket i jämtland.

                    Kommentera


                    • #40
                      Här nere i blekinge och då speciellt i Torhamns skärgård har vi senaste åren haft ett fantastiskt fiske som legat på mellan 30-45 gäddor
                      per man och dag när det har stämt bra.

                      Bästa tiden för dessa mängder är naturligtvis från augusti till slutet på november.
                      Hellre en tappad fisk än en dag på land
                      mvh wolfie

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Arbetar...
                      X