Veckans annons.... :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Veckans annons.... :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Varför de inte vägt in mer än 13 fiskar kan nog endast de själva svara på. Ser det trots allt inte som omöjligt att de haft över 200 gäddor som varit uppe och vänt i båten. Säger någon att de fått x antal gäddor tror jag på det tills motsatsen är bevisad. Kanske jag är godtrogen men ser ingen anledning varför de skulle säga det om det inte var sant.[/QUOTE]

Har tagit reda på nu att det inte bara var tyskar. Utan det var både kroater och tyskar som var med i deras team.
    Men att det skulle fått plus 200 gäddor, utan att sagt det till någon annan på tävlingen låter väldigt otänkbart. Det hade ju spridit sig som en löpeld bland deltagarna om de hade tagit så många. Vet hur snabbt det gick innan alla pratade om Trummans fisk som han vann på.
    Men du kan ju lägga ett inlägg när du pratat med Bengt och så får vi reda på hur det ligger till.

Kommentera

jag har pratat med Bengt, han kan varken bekräfta eller dementera antalet fångade fiskar.
      För att få ett svar på frågan kontaktades en i det fisketeam som disskuteras här. Han bekräftar att antalet 220 gäddor ej är korrekt. det exakta analet gäddor fångade på dessa två dagar skall vara 224 st. Pocengan Marian som svarade på frågan kom 3a på tävlingen i catch and cook, anledningen till att de inte snackade så mycket om antalet fiskar var enligt honom själv att det var till största delen mycket små gäddor.
      En egen reflektion är att de som håller på med fiske på den nivån där detta fisketeam befinner sig inte har något större behov av att skryta. Ytterligare frågor om deras fiskelycka hänvisas härmed till berörd part, det vill säga deltagarna i detta fisketeam. Information om hur de kontaktas finns på deras hemsida www.monarch-dok.com Där finns även info om samtliga av deras produkter.

Mvh Björn Ljungström

Om någon undrar så är det inte jag som lagt in annonsen på blocket men mitt eget företag kanske har möjlighet att ta in deras produkter på prov, detta medelas i så fall som sig bör med annosering på detta forum. Bergman! tack för prisuppgiterna gällande detta, återkommer.

Kommentera

roligt med sandkornen, påminner om de första Ron Thompson annonserna, där det var rymdforskare ifrån Nasa som utvecklat spömaterial osv.

Det värsta är ju att RT faktiskt slog igenom på rent ljug... man får sig alltid ett gott skratt i alla fall.

Kommentera

Ursprungligen postat av Bjorn
          jag har pratat med Bengt, han kan varken bekräfta eller dementera antalet fångade fiskar.
          För att få ett svar på frågan kontaktades en i det fisketeam som disskuteras här. Han bekräftar att antalet 220 gäddor ej är korrekt. det exakta analet gäddor fångade på dessa två dagar skall vara 224 st. Pocengan Marian som svarade på frågan kom 3a på tävlingen i catch and cook, anledningen till att de inte snackade så mycket om antalet fiskar var enligt honom själv att det var till största delen mycket små gäddor.
          En egen reflektion är att de som håller på med fiske på den nivån där detta fisketeam befinner sig inte har något större behov av att skryta. Ytterligare frågor om deras fiskelycka hänvisas härmed till berörd part, det vill säga deltagarna i detta fisketeam. Information om hur de kontaktas finns på deras hemsida www.monarch-dok.com Där finns även info om samtliga av deras produkter.

Mvh Björn Ljungström

Om någon undrar så är det inte jag som lagt in annonsen på blocket men mitt eget företag kanske har möjlighet att ta in deras produkter på prov, detta medelas i så fall som sig bör med annosering på detta forum. Bergman! tack för prisuppgiterna gällande detta, återkommer.

Oki. Du ska ha cred för du tog reda på det.
          Men de där gäddorna måste ha varit väldigt små....

Kommentera

Ursprungligen postat av AndreasBlekinge
            Oki. Du ska ha cred för du tog reda på det.
            Men de där gäddorna måste ha varit väldigt små....

Det har varit lite kul att följa de olika åsikterna som finns i landet ang dessa beten.
            Jag har just avslutat ett samtal med tillverkaren av dessa beten och han förstår att detta med sanden kan verka märkligt jag kan inte förklara detta på ett fullgott sätt så att jag ska hälsa från tillverkaren i croatien att ni kan ställa de frågor ni har via mejl (skriv på engelska tyska eller croatiska) så kan han besvara detta.

För er som tvivlar är det synd att ni inte får chansen att fiska med dessa beten då dessa (enligt min uppfattning) är ett måste i min betesbox.
            Jag har provat många olika märken och för MITT fiske så är dessa och Strike Pros beten de jag fått mest fisk på
            www.monarch-dok.se

Kommentera

224 gäddor på 9 man och två dagar är högst möjligt. Delar man på det blir det ca 12,5 gäddor på varge deltagare och dag vilket inte alls låter det minsta imponerande. 13 snipor kan man hissa upp ur nästan vilken pöl som helst på en dag.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee
                MB kan inte du också börja med att ha i sand från sharaöknen?
                du vet ju redan att dina beten fångar bsykt med gädda,då kan du vara säker på att de håller iaf
                har kört med sand länge ! gobiöknen har den bästa sanden ! sahara sanden ger ett visst skydd men gobi sanden skyddar bäst spec om man limmar kornen ett och ett .....

Kommentera

Ursprungligen postat av mangeboy79
                  har kört med sand länge ! gobiöknen har den bästa sanden ! sahara sanden ger ett visst skydd men gobi sanden skyddar bäst spec om man limmar kornen ett och ett .....

Det är kul när det finns personer på detta forum som kan sin sak
                  skicka mig en adress så ska jag skicka dig en jerk gratis.
                  www.monarch-dok.se

Kommentera

...

Ursprungligen postat av Chris Visa inlägg
                    Det är kul när det finns personer på detta forum som kan sin sak
                    skicka mig en adress så ska jag skicka dig en jerk gratis.
                    jag vill åxå ha en "gratisjerk"
                    Gratis är gott!

Kommentera

Ursprungligen postat av Simonb Visa inlägg
                      jag vill åxå ha en "gratisjerk"
                      Gratis är gott!
                      Jag Repeterar det jag sa tidigare vid ytterligare frågor kontkta tillverkaren.
                      när det gäller betena så kan jag bara få hit ca 25 st per dag och tack vare er är det slutsålt till ca 5 mars.
                      M.V.H Chris
                      www.monarch-dok.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
                      10 svar
                      703 visningar
                      0 gillar