Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Insight Genesis
Collapse
X
-
Ruter kommer ikke til Socialmap. Du må laste opp en sonarlog (format SLG/sl2/sl3).
Dersom det er en sonarlog du har lastet opp, så tar det alt fra et døgn til et par uker.
Lämna en kommentar:
-
Jag har nu laddat upp min första rutt. Men jag ser den inte på social map, när kommer den dit?
Lämna en kommentar:
-
Will do sir, tack ska du ha!Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inläggTa linken til sjøen, og send til support per mail. Skriv hva sjøen skal hete i mailen. Jeg har gjort dette selv med en sjø i Norge som nok hadde i overkant mange ø/æ/å i navnet for amerikanerne/ mexicanerne.
Lämna en kommentar:
-
Ta linken til sjøen, og send til support per mail. Skriv hva sjøen skal hete i mailen. Jeg har gjort dette selv med en sjø i Norge som nok hadde i overkant mange ø/æ/å i navnet for amerikanerne/ mexicanerne.
Lämna en kommentar:
-
Ok, ja det är ju en rätt liten pöl så d kanske är därför. Ville bara dubbelkolla så jag inte missat något.
Tack för svar!
Lämna en kommentar:
-
Jag har börjat kartlägga någon sjö själv, och de har skrivit rätt namn.Ursprungligen postat av P3lle Visa inläggTjena!
Har mergat en sjö och den visas i social maps. Den är dock namngiven "provide name". Är det i mergingen man ska namnge sjön (något jag då verkar ha missat), för det verkar ju inte gå att göra i efterhand?
Antingen är det personal som fixxar det, eller så har de någon programvara som tar sjönamn direkt från olika kartor, och personalen bara behöver godkänna
Lämna en kommentar:
-
Jag tror nog att det är Navicos personal som fixar till sjöarna med namn och strandlinjer och sånt. Så de verkar ha missat ge den namn på just din sjö. Jag har iofs aldrig loggat någon helt ny sjö själv, så vet inte hur det funkar då.
Kollar man in Social Map listan för Sverige, så syns ganska många sjöar med namnet "Provide name".
Kontakta supporten så löser de det nog.
Lämna en kommentar:
-
Tjena!
Har mergat en sjö och den visas i social maps. Den är dock namngiven "provide name". Är det i mergingen man ska namnge sjön (något jag då verkar ha missat), för det verkar ju inte gå att göra i efterhand?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
-
av Miller_timeBlev ett nytt lod och med det en 3-in-1 givare som ska monteras.
Velar lite mellan dessa...1 Foto-
2025-04-07, 20:45 -
-
av NewbornSom rubriken lyder, var ska jag sätta givaren till ekolodet på akterspegeln?
Det är en Ryds 510...1 Foto-
2025-04-08, 11:59 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Siks, 2024-02-03, 20:09
|
72 svar
6 275 visningar