Insight Genesis - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Insight Genesis

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av -nesse- Visa inlägg
    Jag kan inte hitta nedladdningen av upload tool på C-map´s hemsida så jag antog att den endast var för dem med edge. Eller har jag fel?

Prova den?

Lämna en kommentar:

• -nesse-
    replied
    Jag kan inte hitta nedladdningen av upload tool på C-map´s hemsida så jag antog att den endast var för dem med edge. Eller har jag fel?

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av -nesse- Visa inlägg
    Har precis börjat logga och tänkte använda mig helt utav social map, men nu efter jag laddat första turen kan jag inte hitta hur man justera vattennivån. När jag googlar om det så verkar alla göra det i "upload tool", men var hittar man den? Är det så att det endast är för edge? Och vad händer i såfall med social map på en sjö som loggats vid olika vattennivåer?
    Upload tool är ett program du laddar ner och kör upplafdnkngarna i.
    Eller du menar att du inte hittar inställningen?

Kollat något på djupkarta.se?

Lämna en kommentar:

• -nesse-
    replied
    Har precis börjat logga och tänkte använda mig helt utav social map, men nu efter jag laddat första turen kan jag inte hitta hur man justera vattennivån. När jag googlar om det så verkar alla göra det i "upload tool", men var hittar man den? Är det så att det endast är för edge? Och vad händer i såfall med social map på en sjö som loggats vid olika vattennivåer?

Lämna en kommentar:

• Team Colibri
    replied
    Logger du har lastet opp som Private blir ikke lagt til Social Map selv om du slutter å betale.
    Kart du har laget vil aldri bli public uansett.

Lämna en kommentar:

• gösUno
    replied
    Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inlägg
    Ja, du må ha Edge for å lage )og se) egne kart. Uten Edge legges dine logger til Social Maps.
    Vad händer om EDGE-abonnemanget går ut, blir dom kartor man loggat själv publika då?

Lämna en kommentar:

• Team Colibri
    replied
    Ja, du må ha Edge for å lage )og se) egne kart. Uten Edge legges dine logger til Social Maps.

Lämna en kommentar:

• mojoman
    replied
    Har varit ute på sjön o loggat lite samt laddat upp det c-map hemsidan.....men jag kan inte se mina kartor som jag har loggat. Måste man betala för att kunna se sina egna kartor i insight genesis ??

Mina ekolods loggar - "Endast tillgängligt med C-MAP Genesis EDGE"

Lämna en kommentar:

• Jon Bull
    replied
    Jag har "Elite 7TI" reggat, det har fungerat fint tidigare och jag undrar om det spelar ngn roll vilket av dessa du väljer.

Lämna en kommentar:

• freud71
    replied
    Gammal tråd men ser att du har en Lite Ti 7. Jag har precis köpt en sådan. Men när jag ska registrera på IG så finns det mängder av val för val av enhet. Allt från Elite touch till Bara Elite Ti till Elit Ti chirp. Vilken valde du?

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nivv, 2025-04-10, 15:27
14 svar
561 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Maxxim
av Maxxim