En tråd om DrDepth - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En tråd om DrDepth

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag kan bara sälla mig till de besviknas skara. Jag gjorde missen och köpte Navionivs sjökort över Sommen för att bara bli ställd inför det sämsta dj_lva sjökort jag överhuvudtaget sett på en GPS. Letade runt lite för att se om det fanns något som helst alternativ och trillade över DrDepth bara för att konstatera att det inte gick att köpa :-(. Hoppas verkligen att programmet blir tillgängligt igen.

Under tiden, finns det någon som har en egengjord djupkarta över Sommen för en Lowrance HDS5 som man kan tänkas dela med sig av???
    Nisse Ghandie - vilken jävla Nisse Ghandie?

Kommentera

• Får avvakta o hoppas på det bästa.. Surt om det inte blir nåt då jag precis fått hem irig, nmea kabel mm som skulle använts till just drdepth..

Kommentera

• Ursprungligen postat av forsebo Visa inlägg
        Får avvakta o hoppas på det bästa.. Surt om det inte blir nåt då jag precis fått hem irig, nmea kabel mm som skulle använts till just drdepth..
        förstår dig har precis byggt min egen "IRIG" skulle slå till o köpa drdepth när man får de är i ansiktet.
        -- O ja Jag får använda HellFish loggan --
        Min Blogg : http://t-hellfish.blogspot.com
        Min FishBrain: http://www.fishbrain.com/Hellman

Kommentera

• Senaste informationen från "Dr.Per".

Nån som har konto och kan logga in? Vore skoj att se vilken domän/företag den nya supportadressen pekar mot!

http://tech.groups.yahoo.com/group/DrDepth/message/3832

Det utlovas en "ljus framtid" för drdepth. Hoppas att webshoppen öppnar inom kort igen, helst innan islossning!
          Senast ändrad av GuteBysen; 2013-04-14, 06:29.

Kommentera

• Hur kollar jag det? Tanka senaste versionen idag och sidan är supersnabb nu jämfört med sist jag var inne på den

Kommentera

• Logga In och leta efter en länk som säger typ "Kontakta Support" motsvarande, ställ pilen på denna länk och läs i din webläsares statusrad vad som står, men om det är ett formulär så syns det nog ingen adress och då kanske du måste kika på sidans källkod genom att högerklicka och välj "visa källkod". Detta görs enklast med läsaren Chrome, leta då efter exempelvis "@" med "ctrl+F" på sidan. Väntar med spänning på detta resultat!

Kommentera

• Fick tyvärr inte fram något vettigt där, enda jag @ jag fick fram när jag gjorde som du sa var min egen email.

Kommentera

• Sv: En tråd om DrDepth

Är det nån som vet hur det här med baudrates funkar?
                  Jag använder min laptop för live loggning kopplat till mitt Elite 5 combi lod. På eliten kan jag välja en jäkla massa olika baudrates upp till nått på 115200. Och lika så i drdepth. Vad jag förstår så är detta överföringshastigheten. Ska man alltid sträva efter att använda så hög hastighet som möjligt eller hur gör ni?
                  Jag kör just nu på 115200 i både eliten och drdepth och det verka funka..

Kommentera

• En tråd om DrDepth

Ursprungligen postat av Larsww Visa inlägg
                    Hur kollar jag det? Tanka senaste versionen idag och sidan är supersnabb nu jämfört med sist jag var inne på den
                    Kopiera länk adressen där laddar ner den nya versionen.. O klistra in här så kan jag eller nån annan kolla var adressen är riktad mot o förhoppnings viss få reda på domän ägaren..

är inte jätte duktig på detta men
                    med drdepth domänerna så slutar min sökning hos amazon. vet inte om de har nån anknytning

men per äger fortfarande domänerna vad jag ser . så inget ägare byte på domänerna har skett
                    Senast ändrad av Hell-man; 2013-04-17, 15:34.
                    -- O ja Jag får använda HellFish loggan --
                    Min Blogg : http://t-hellfish.blogspot.com
                    Min FishBrain: http://www.fishbrain.com/Hellman

Kommentera

• Ja det är typiskt. Stop precis och skulle handla jag med, tänkte att jag väntar en månad, när jag gick in på sidan igen upptäckte jag det jobbiga! Hoppas verkligen det löser sig, och det snart och bra!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Siks, 2024-02-03, 20:09
                      72 svar
                      6 229 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg tobs
                      av tobs