maskjakt!!? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

maskjakt!!?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Haha, fan va skoj det var.... Blev ganska full i skratt när det cyklade förbi några cyklister.... bara inne och pausar..... ska snart ut igen!!!! fick väl ett 20 tal daggisar iaf..... Hur ska jag förvara dom nudå??? En stor hink med jord ute på balkongen... klarar dom det tro?... Det är ju inte så värst varmt nu.... eller en gbglassburk i kylen (inte poppis hos frugan då iof)

Kommentera

Ursprungligen postat av Golden
      Haha, fan va skoj det var.... Blev ganska full i skratt när det cyklade förbi några cyklister.... bara inne och pausar..... ska snart ut igen!!!! fick väl ett 20 tal daggisar iaf..... Hur ska jag förvara dom nudå??? En stor hink med jord ute på balkongen... klarar dom det tro?... Det är ju inte så värst varmt nu.... eller en gbglassburk i kylen (inte poppis hos frugan då iof)
      Äsch, valfri större burk med jord och löv.
      Ska de inte förvaras längre än tills i morgon är det nog lugnt!
      Ska de förvaras längre har jag ingen aning, men se till att ha lock om de ska vara i kylen
      Tjejen min är lite tveksam till mina maggots hehe
      myspace.com/klubbdist

Kommentera

vafan hur gick det till
        jag har varit ute i ösregnet och lyst i 30 min utan att hitta ett skit inte ens på asfalten fanns det mask

Kommentera

Ursprungligen postat av alleex
          vafan hur gick det till
          jag har varit ute i ösregnet och lyst i 30 min utan att hitta ett skit inte ens på asfalten fanns det mask
          Vänta tills regnet lagt sig! Fan, de dör ju om de får en stor droppe på sig
          myspace.com/klubbdist

Kommentera

Ursprungligen postat av J-E
            Äsch, valfri större burk med jord och löv.
            Ska de inte förvaras längre än tills i morgon är det nog lugnt!
            Ska de förvaras längre har jag ingen aning, men se till att ha lock om de ska vara i kylen
            Tjejen min är lite tveksam till mina maggots hehe
            Ok! Mmm, maggoten är gränsen för min tjej med... Men frågan är hur länge mask klarar sig i en 10-liters hink full med jord. Hade varit fint att kunna spara dom en vecka eller så. I värmen går det nog inte sålänge... men nu när det är svalt ute så borde dom klara sig ett tag.

Kommentera

Ursprungligen postat av Golden
              Ok! Mmm, maggoten är gränsen för min tjej med... Men frågan är hur länge mask klarar sig i en 10-liters hink full med jord. Hade varit fint att kunna spara dom en vecka eller så. I värmen går det nog inte sålänge... men nu när det är svalt ute så borde dom klara sig ett tag.
              I en 10l spann klarar de sig nog länge! Blir det för jäkla torrt så får du be frugan vattna medans hon vattnar blommorna.
              myspace.com/klubbdist

Kommentera

gör ett sista försök ikväll när regnet lagt sig, sen får det vara

Kommentera

Ursprungligen postat av alleex
                  jag ska meta ål men hittar ingen mask, i fiskejournalen står det att man på natten ska gå med ficklampa över gräsmattor för att hitta masken, har provat detta utan resultat, idag har det regnat jag gick på asfalten bredvid gräset och kollade men hittade inget. måste jag ut och gräva för att få tag i mask?
                  De är ju bara att trycka ner armeringsjärnen och dra 230v till dom!!

Kommentera

Blivit inspirerad, ska nog också ut och kolla om masken kryper upp nattetid. : D

Kommentera

Ursprungligen postat av salachtin
                      Blivit inspirerad, ska nog också ut och kolla om masken kryper upp nattetid. : D
                      Ok! vi på fiskesnack kanske skulle ha en maskplockarträff?
                      myspace.com/klubbdist

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                      687 svar
                      51 088 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg efc__
                      av efc__

Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
                      17 svar
                      1 885 visningar