questbaits.co.uk där har du mixer som jag själv varit sugen på en tid.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
val av boiliemix!
Collapse
X
-
aldrig hört talas om innan men fyfan va billiga mixer!Ursprungligen postat av Sg Visa inläggquestbaits.co.uk där har du mixer som jag själv varit sugen på en tid.
På jakt efter 15+
Kommentera
-
Haha, vilket jävla skämt! Ingen av er har någon aning om vad som finns i mixerna... finns inte mycket som pekar på att riktigt dyra mixer är bättre än de billigare... mer än deras egen reklam såklart...Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggMan får de man betalar för.
Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Tim Paisley och Shaun Harrison som puffat ihop ett eget märke, någon form av samarbete med anglinglines vad jag förstått som ju som ni säkert känner till anordnar fiskeresor till Frankrikes många paylakes.Ursprungligen postat av Rassie Visa inläggaldrig hört talas om innan men fyfan va billiga mixer!
Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
Kommentera
-
ok, de ser rätt schyssta ut på deras hemsida, men det är ju omöjligt att avgöra, ingen som testat dom?Ursprungligen postat av SharperCarper Visa inläggTim Paisley och Shaun Harrison som puffat ihop ett eget märke, någon form av samarbete med anglinglines vad jag förstått som ju som ni säkert känner till anordnar fiskeresor till Frankrikes många paylakes.På jakt efter 15+
Kommentera
-
Har väl vart igång något år bara, så jag betvivlar att någon svenne hunnit använda dem ordentligt för att ge ett utlåtande. Folk här tenderar att uteslutande köra på DD, Energy, Nash eller Mainstream baits, kanske Solar här och där med...Ursprungligen postat av Rassie Visa inläggok, de ser rätt schyssta ut på deras hemsida, men det är ju omöjligt att avgöra, ingen som testat dom?
Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
Kommentera
-
Så sant så! är själv lite sugen på att köpa hem några mixer från questionbaits och rulla i vinter, bara inte frakten blir så dyr så att det inte blir lönsamtUrsprungligen postat av SharperCarper Visa inläggHar väl vart igång något år bara, så jag betvivlar att någon svenne hunnit använda dem ordentligt för att ge ett utlåtande. Folk här tenderar att uteslutande köra på DD, Energy, Nash eller Mainstream baits, kanske Solar här och där med...
På jakt efter 15+
Kommentera
-
Ett annat boiliemärke som har fungerat fint är JRCs boilies, själv har jag tagit en karp i balla på deras Cocoon Fruit samt att Niclas har tagit en på dom också, Har även tappat en i H-landa på JRC Roamer Squid. Dock va det bara deras Ready Mades då, men de känns rätt fina! mycket frön och de luktar inte speciellt starkt vilket jag bara tror är bra!På jakt efter 15+
Kommentera
-
Alla beställningar från England brukar löna sig rejält, trots frakt... kör iväg en beställning, du kommer att fiska med något helt eget ett bra tag isåfallUrsprungligen postat av Rassie Visa inläggSå sant så! är själv lite sugen på att köpa hem några mixer från questionbaits och rulla i vinter, bara inte frakten blir så dyr så att det inte blir lönsamt
Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Har jag också varit. Hela sommaren ungefär. Och jag kommer nog beställa iväg mixer därifrån under vintern. Så du blir förhoppningsvis inte den enda med questbaits nästa sässongUrsprungligen postat av Rassie Visa inläggSå sant så! är själv lite sugen på att köpa hem några mixer från questionbaits och rulla i vinter, bara inte frakten blir så dyr så att det inte blir lönsamt

Deras mixer är billiga. Men inte deras readymades. Sen tycker jag att deras snabbupplösande pellets ser sjukt mumsiga ut också
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av FlexDagens pass...4 Foton
-
Kanal: Mete - Allmänt
2026-08-26, 17:28 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av FlexFösta passet för i år...3 Foton
-
Kanal: Mete - Allmänt