Så det räcker med att bara slänga in en formfranska i fiskmjärden?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mörtstuga
Collapse
X
-
-
Tänkte fylla på med en sida som har ett hyffsat sortiment. Har själv beställt därifrån och det gick smidigt. http://www.lantbruksnet.se/langbergs/redskap.htm
Kommentera
-
Bor man i ett klåfingtigt stockholm är så billiga varianter som möjligt att föredra, efter ett par stölder är man less satan på att köpa nya dyra eller göra billiga bra själv.
Fördelen med Julas är att man kan ha flera stycken på olika platser, vilket är att föredra tidiga vintern när det kan vara knepigt att hitta fisken, jämföret med mitt i vintern eller våren!Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Släng in pågens kanelgifflar klockrent..Ursprungligen postat av Bongoloid Visa inläggSå det räcker med att bara slänga in en formfranska i fiskmjärden?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ta bara det överblivna brödet du har hemma eller köp billigast möjliga, eller ta lite överblivet mäsk, kombinera med majs eller lite vadsom med minsta möjliga ansträgning.Ursprungligen postat av Bongoloid Visa inläggSå det räcker med att bara slänga in en formfranska i fiskmjärden?
OlssonsFiske har också samma? stuga till samma pris om du skulle ha ngn beställning på G därifrån.sigpic
Kommentera
-
Norden: Köpte du mörtstugan eller fiskmjärden där ifrån? Priserna var tilltalande på den hemsidan.
Kommentera
-
har också beställt där ifrån för ca 2 veckor sedan. Köpte 2st Abborrmjärde & Mörtmjärde "ANTI-Rapula nackdelen med den är väll att det sitter en stålring i öppningen vilket gör att det är lätt för fisken att komma ut men det skall jag modifiera. Annars var det snabb service.Ursprungligen postat av Bongoloid Visa inläggNorden: Köpte du mörtstugan eller fiskmjärden där ifrån? Priserna var tilltalande på den hemsidan.
Kommentera
-
Mörtstuga
Här finns billiga mörtstugor, men vet ej om dom är bra.
Kommentera
-
Jag köpte ANTI-Rapula och TEHO mörtsuga. kom med bussgods, inga problem. Har inte lagt i dem än så jag vet inte hur de funkar men kvalitén känns bra.Ursprungligen postat av Bongoloid Visa inläggNorden: Köpte du mörtstugan eller fiskmjärden där ifrån? Priserna var tilltalande på den hemsidan.
Kommentera
-
Nån som hade ett bra recept på deg man kunde lägga i mörtstugan?
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)Äntligen en lite större fisk. Har ni fått några större sutare på kroken i år?1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2025-05-17, 12:24 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
656 svar
48 596 visningar