Ursprungligen postat av grindpalm
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken Baitrunnerrulle ska jag välja?
Collapse
X
-
Det är det oxå... Om din lokala handlare ska beställa hem rullarna idag åt dig kan han omöjligt sälja dem för 895:-, det handlar om grundordrar med kampanjpris osv..Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggAh. Trodde du menade att det bara var i någon speciell butik.
för det var väl dom ni snacka om?
Kommentera
-
Och det har du koll på eller?Ursprungligen postat av moretoft Visa inläggDet är det oxå... Om din lokala handlare ska beställa hem rullarna idag åt dig kan han omöjligt sälja dem för 895:-, det handlar om grundordrar med kampanjpris osv..
för det var väl dom ni snacka om?
Nä, de ska gå att ta hem nu under en begränsad tid till det priset i hela landet... men har aldrig hört 895 däremot 995kr...Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
995:- menar jag såklartUrsprungligen postat av grindpalm Visa inläggOch det har du koll på eller?
Nä, de ska gå att ta hem nu under en begränsad tid till det priset i hela landet... men har aldrig hört 895 däremot 995kr...
Jag antar, eftersom jag har 4 års erfarenhet i branchen så vet jag hur det brukar gå till.
men... du har nog rätt.
Kommentera
-
Kika på Spros rullar. De är bra i pris och sägs vara fantastiskt bra. I alla fall om man får lita på fiskepressen utomlands. De går att få hem via flera butiker. Maila mig så kan jag tipsa.
Kika på www.spro.nlMete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Hej! Lägg till några kronor och köp Shimano biomaster 8000 XTA från Skandinaviens sportfiskecenter i ljungby för 998 kr. Det gkorde jag trotts att jag har Big Baitrunner LC och Biomastern verkar otroligt trevlig!
Kommentera
-
Eller köp från vilken shimanoåterförsäljare som helst! Inte bara sportfiskecenter som håller det priset nu i vår...Ursprungligen postat av Gutbucket Visa inläggHej! Lägg till några kronor och köp Shimano biomaster 8000 XTA från Skandinaviens sportfiskecenter i ljungby för 998 kr. Det gkorde jag trotts att jag har Big Baitrunner LC och Biomastern verkar otroligt trevlig!
www.sportfiskecenter.nuGädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse

Kommentera