Mest överskattade Jerkbait??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mest överskattade Jerkbait???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

allt har redan sagts...det är nog oftas inte betet som är fel på utan hur man fiskar det och om man tror på det...Själv tycker jag att bd, pig, buster, zalt är grymma allihopa...mantan är kanske lite överskattad..kass att kasta, dålig lack.dyr och mycket bomhugg...slider tycker jag bara är halvbra...men det kan ju bero på hur jag fiskar den... Visst e det oförtjänt mycket snack om buster jerk...sen gör de ju mängder av reklam med....den är ju riktigt bra men det är många andra med...jaja hur som haver mycket svammel blev det...
    Gädda & Jäger
    www.gaddajager.se

Kommentera

jag tycker att att manta är mest överskattad bete mest vid tacke på priset
      amatör

Kommentera

ahha det roligaste av allt e nog at alla beten som nämts här funkar asbra i edsviken men sen finns det andra beten som inte nämts här som kan suga lite i edis!

Kommentera

Största du fått på Suick i Edsviken?
          How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro
            Största du fått på Suick i Edsviken?
            Hej Alessandro; Jag har aldrig fiskat i Edsviken, men det vore kanske givande och lärorikt att få vara med och fiska med någon som kan "pölen"! Gör du?
            Old Firehand

Kommentera

Tjackade en Hell-tail på mässan, fick höra att den var så bra... Glad i hågen drog jag i väg till en djuphåla i favoritsjön..
              Vilken besvikelse, det var som att kyssa morsan; hände inte ett skit!

Säkert roligare att fiska med ett reservdäck som bete!
              pannben, pannben, pannben..

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand
                Hej Alessandro; Jag har aldrig fiskat i Edsviken, men det vore kanske givande och lärorikt att få vara med och fiska med någon som kan "pölen"! Gör du?
                Old Firehand
                Har fått en del braxen och hela 2 gäddor där, så kan inte påstå att jag "kan"
                stället, men en del verkar få en del fina fiskar där onekligen? Var på dina gamla hemmavatten Trosa för första gången och fick en gös på jerkbete,
                1å5 vägde den.
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

beten

Snackar man skit om Bj , Pig, Bd, manta, Helltail, eller till och med om suick sa ar man bara svag i psyket. Har man 100 beten med sig ut ar man svag i psyket. Gaddan ar inte sa smart.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk
                    Snackar man skit om Bj , Pig, Bd, manta, Helltail, eller till och med om suick sa ar man bara svag i psyket. Har man 100 beten med sig ut ar man svag i psyket. Gaddan ar inte sa smart.
                    Gäddfiskare brukar kunna identifiera sig med fiskarna...
                    /Lazinko

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
                      Hej Broilern; Även du, när tiden är mogen, kommer att inse att Frank Suicks "Suick Thriller" efter mer än 70 års framgångsrikt muskiefiske i USA och Canada alltid kommer att vara "No 1" bland muskieguider och riktiga fiskeproffs "over there". Att jag inte lyckades få någon respons för Suick här i Sverige i början av 1980-talet berodde nog mer på mig och min bristande säljförmåga än på superjerkbetet Suick.
                      Go for the Big Ones!
                      Old Firehand

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                      3 svar
                      2 868 visningar
                      0 gillar